آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

یکی از محصولات بسیار مهمی که مادران و خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه میکنند ساک لوازم نوزاد . این محصول با عنوان های دیگری مانند کیف لوازم نوزاد نیز معرفی میشود که مادران میتوانند وسایل ضروری نوزاد را داخل آن قرار بدهند خوشبختانه امروزه میتوان این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و معتبر خریداری کرد .

کلمات کلیدی
بایگانی

زندگی فراتر از پوشک: کوله پشتی ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی قابل تبدیل با مارک و گراهام Mercer
پوشک-پایین-7596
جیب های جانبی Mercer به اندازه کافی بزرگ است که یک بطری آب و دستمال مرطوب را در خود نگه می دارد ، در حالی کیف لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ارزان  که جیب جلوی بزرگ حتی می تواند یک مجله را درون آن جای دهد - و می توان با آن در ابتدای صفحه قرار داد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7588
Mark & ​​Graham Mercer با اندازه سخاوتمندانه را می توان به عنوان کوله پشتی یا دلخواه خود پوشید. عکس: سارا کوبوس

diaperbags-lowres-7497
Mark & ​​Graham Mercer از جنس نایلون دوام یا بوم موم شده است و دستگیره های چرمی جلوه ای مجلل به آن بخشیده اند. عکس: سارا کوبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

پوشک-Lowres-7502
دو ردیف جیب که حول محور فضای داخلی مرسر می باشد به اندازه کافی برای نگه داشتن همه چیز شما نیاز دارند ، و روکش رنگی سبک کیف باعث شده تا بتوانید همه چیز داخل آن را آسان کنید. عکس: سارا کوبوس

پوشک-پایین-7596
جیب های جانبی Mercer به اندازه کافی بزرگ است که یک بطری آب و دستمال مرطوب را در خود نگه می دارد ، در حالی که جیب جلوی بزرگ حتی می تواند یک مجله را درون آن جای دهد - و می توان با آن در ابتدای صفحه قرار داد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7588
Mark & ​​Graham Mercer با اندازه سخاوتمندانه را می توان به عنوان کوله پشتی یا دلخواه خود پوشید. عکس: سارا کوبوس

1 از 4
انتخاب ما
کوله پشتی قابل تبدیل با مارک و گراهام مرکر
کوله پشتی قابل تبدیل با مارک و گراهام مرکر
یک کیف خوش تیپ و خوش منظم
این کیسه نایلونی را می توان به عنوان کوله پشتی یا دستکش پوشید.

200 دلار از مارک و گراهام
چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که می خواهند یک کیسه پوشک زیبا داشته باشند که می توانند در طول سالهای پوشک استفاده کنند.

چرا عالی است: Mark & ​​Graham Mercer (که مادی نیز خوانده می شود) دارای ظاهری خوب و کلاسیک است ، و دسته های شانه چرمی به آن لمس بالایی می بخشد. کیف جادار و همه کاره نیز بندهایی با کلیپ را دارد که آن را به کوله پشتی تبدیل می کند. محکم با نایلون بادوام ساخته شده ، هنگامی که کودک شما از پوشک است ، می تواند به یک کیف کار تبدیل شود. روتختی با رنگ روشن و بالای زیپ ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی باعث می شود همه چیز را در داخل مشاهده کنید. مارک و گراهام یک شرکت خواهر از Pottery Barn Kids است که بچه ها جعبه و کوله پشتی های ناهار را به شما پیشنهاد می کنیم.

مراقبت: با یک دستمال مرطوب پاک کنید. برای تمیز کردن لکه ها می توان به راحتی لنت را بیرون کشید.

جیب و سازمان: Mercer به جیب های بسیاری مجهز شده است تا به شما در سازماندهی وسایل و تجهیزات کودک خود کمک کند. دو جیب سمت باز می توانید بطری ها را نگه دارید ، در حالی که جیب جلوی بزرگ و مسطح جلوی آن باز است کیف لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ارزان و می توانید با مبلغ 10 دلار از ابتدای صفحه خود مونوگرافی شوید. در داخل محفظه اصلی دو ردیف جیب حاشیه قرار دارد: پنج جیب بالا شامل یک زیپ دار برای اشیاء با ارزش است. در قسمت زیر کیف ، هفت جیب الاستیک مش مشبک می توانند بطری ، دستمال و پوشک را در آن جای دهند. دو جیب باریک و عمیق اضافی وجود دارد که در پشت کیسه باز می شوند ، اما با وجود تسمه های کوله پشتی در همان مکان ، دستیابی به آن دشوار است.

نقص اما دلالی نیست: Mark & ​​Graham Mercer گرانترین گزینه های انتخابی ما است - و حتی اگر قیمت اضافی یک پد در حال تغییر را نیز تعیین کنید ، حتی گران تر نیز می شوید که شامل آن نمی شود. همچنین در سمت بزرگتر و سنگین تری به عنوان کیف شانه قرار دارد ، اگرچه حمل کوله پشتی راحت است (تسمه ها ، از توری ساخته شده اند و لباسی ندارند).

وزن: 2.6 پوند

رنگ ها: نایلون آبی تیره ، نایلون سفید ، بوم پنبه ای مومی قهوه ای

دشوار و سودمند: واحد والدین تام بیون
پوشک-پایین-7540
علاوه بر جیب های موجود در محفظه اصلی ، واحد والدین همچنین دارای 10 حلقه O است که می توان از آن برای وصل کردن مکعب های بسته بندی یا سایر لوازم جانبی استفاده کرد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7616
واحد والدین به سبک پیام رسان تام بیون با مواد سنگین ساخته شده است و دارای ضمانت مادام العمر است. عکس: سارا کوبوس

پوشک-پایین-7537
قسمت جلویی و پشتی بخش والدین متقارن است ، با یک جیب مرکزی کوچک که می تواند یک تلفن هوشمند یا کیف پول را در خود نگه دارد و یک جیب بزرگتر تقسیم شده که می تواند آب یا بطری های کودک ، پوشک و دستمال مرطوب را در خود نگه دارد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-پایین-7540
علاوه بر جیب های موجود در محفظه اصلی ، واحد والدین همچنین دارای 10 حلقه O است که می توان از آن برای وصل کردن مکعب های بسته بندی یا سایر لوازم جانبی استفاده کرد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7616
واحد والدین به سبک پیام رسان تام بیون با مواد سنگین ساخته شده است و دارای ضمانت مادام العمر است. عکس: سارا کوبوس

1 از 3
انتخاب ما
واحد والدین تام بیون
واحد والدین تام بیون
کیف ورزشی که ماندگار است
ساخته شده از مواد با کیفیت بالا ، این کیسه مسنجر ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی محکم سازماندهی خوب و فکری زیادی را ارائه می دهد و دارای گارانتی مادام العمر است.

150 دلار از تام بیون
چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که میخواهند یک کیف پوشک سبک یا رسول سبک داشته باشند.

چرا عالی است: واحد والدین Tom Bihn توسط نایلون ناهموار ، ضد آب و اجزای سنگین مانند دستگیره های Duraflex ساخته شده است. این می تواند با انتخاب مواد شما مانند نایلون بالستیک ، یا با یک شانه قابل تنظیم از جنس نئوپرن باشد که دارای یک "سیستم کشش کنترل داخلی" برای راحتی (بدون آزمایش) است. لمس های منحصر به فرد آن شامل 10 حلقه O برای والدین است تا پستانک ها ، کیسه های سازمان دهنده و موارد دیگر را به آنها وصل کنند. این شرکت ضمانت مادام العمر را در برابر نقص های تولیدی ارائه می دهد و همچنین به دلیل ساییدگی طبیعی و پارگی با یک بار کوچک تعمیرات را انجام می دهد.

مراقبت: شستشوی دست با مواد شوینده ملایم. نیم ساعت خیس کنید. آن را بشویید و بالای یک حوله حمام بگذارید تا خشک شود.

جیب و سازماندهی: جلو و عقب کیف متقارن است: هر دو طرف دارای یک جیب کوچک زیپ دار هستند که می تواند یک تلفن یا کیف پول را در آن جای دهد ، همچنین یک جیب فشرده بزرگ که طول کیسه را در بر می گیرد. فضای داخلی به سه اتاق تقسیم شده است کیف لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ارزان که یکی از آنها می تواند پوشک و دستمال مرطوب را در خود جای دهد. محفظه اصلی زیپ دار شامل دو جیب است ، یکی در هر طرف. برای ساماندهی بیشتر ، می توان دو جیب را با هم جمع کرد تا محفظه اصلی را به نصف تقسیم کند.

نقص اما نه دلال: کیسه 13.5 لیتری می تواند هنگام بسته بندی به سرعت سنگین و ناخوشایند شود. جیب های جلویی و پشتی به بیرون گسترش می یابد و به اندازه کافی جادار است تا بطری های آب و سایر وسایل بزرگ را ذخیره کند. اما پر کردن جیب های ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی جلویی یا پشتی با هر چیزی که در قسمت ضخیم تر باشد ، باعث می شود که کیسه شکل زیبایی خود را از دست کیف نوزاد ایرانی ساک لوازم نوزاد چیکو  ساک لوازم نوزاد دوقلو  بدهد. علاوه بر این ، تمام جیب های موجود در Tom Bihn به صورت فشرده می شوند و ما راحتی داشتن یک یا دو جیب باز را که دسترسی آسان را ارائه می دهند ، ترجیح می دهیم. واحد والدین دارای یک پد متغیر نیست.

وزن: 1.2 پوند

رنگ ها: هشت ترکیب رنگ ، از جمله آبی با روتشاپ روشن سبز و بنفش با روتاری شکاف خاکستری روشن

چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که می خواهند کیفی را تهیه کنند که فقط ملزومات برهنه را در خود نگه داشته و مایل به بسته شدن یک بسته فنری هستند.

چرا عالی است: ما از طرح ساده و راحت دو و یک از بازی Colugo On the Go Organizer که به عنوان یک بسته فن یا کراس اوور و یک سازمان دهنده قدم زدن دو برابر می شود قدردانی کردیم. برای تبدیل آن به یک سازمان دهنده ی پیاده روی ، شما با یک جفت تسمه ساخته شده از Velcro آن را باز کرده و به فرمان می بندید. (در حالی که این مورد برای قدم زدن کلوگو منظور شده است و ضمیمه دیگری نیز دارد که فقط با آن مدل سازگار است ، ما متوجه شدیم که این با راهپیمای مسافرتی ما کار کرده است.) با این وجود شاید ابتدا بخواهید بررسی کنید که باعث نمی شود قدم زدن شما ایجاد نشود. هنگام وصل کردن نوک کلوگو حداکثر 2 پوند را در اختیار دارد.

در حالی که ما Colugo را با دیگر سازمان دهنده های قدم زدن یا بسته های فانی مقایسه نکردیم ، فهمیدیم که آن به عنوان لوازم جانبی کیف پوشک ما تهیه شده است - خصوصاً یک روز صبح که به ما گفته شد ما نمی توانیم کیف پوشک خود را به موزه ببریم. ما آنچه را که لازم داشتیم به کلوگو ، از جمله یک پوشک ، دستمال مرطوب ، یک جفت شلوار اضافی ، کیف پول ، تلفن ، و کلیدها تغییر دادیم. همانطور که کودک شما از پوشک و بطری پیشی می گیرد ، و بار شما شروع به سبک تر می کند ، Colugo می تواند راهی موثر برای حمل حداقل های مورد نیاز شما باشد. به علاوه ، به نظر می رسد که بسته fanny در حال بازگشت است.

مراقبت: شستشوی ماشین به طور جداگانه سرد است. خشک هوا

جیب ها و سازماندهی: هشت جیب روی Colugo On the Organizer شامل یک جیب کوچک فشرده شده روی جلوی بسته فانی ، یک جیب زیپ گسترده در پشت برای وسایل مسطح ، متفرقه و یک جیب مش فشرده در داخل لپ تاپ برای وسایل کوچک و سبک مانند یک بسته سفره ای از بافت. تقسیم کننده های نایلونی خالی محفظه اصلی را به سه قسمت تقسیم می کنند و داخل و خارج می شوند بنابراین می توانید یک یا دو بطری را به صورت عمودی با کیسه در حالت سازمان دهنده پرسه زن ذخیره کنید. همچنین یک کلیپ کوچک برای وصل کردن کلیدها و یک جیب الاستیک با دسترسی آسان در قسمت پشت محفظه اصلی وجود دارد تا بتوانید تلفن خود را داخل آن بکشید.

نقص اما نه دلالان: شما نیاز به بسته بندی کیف برای انتقال از سازمان دهنده قدم ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی زدن به بسته fanny و بالعکس دارید. به عنوان مثال ، که به عنوان یک سازمان دهنده قدم زدن باز شده است ، تقسیم کننده جیب داخلی به شما امکان می دهد یک بطری را به صورت ایستاده به طور ایمن ذخیره کنید. اما اگر می خواهید آن بطری را با خود ببرید و پکیج فانی را بالا بکشید ، مجبور خواهید بود که بطری را در کنار آن قرار دهید.

وزن: 9.5 اونس.

رنگ ها: سیاه ، استتار ، گل

چگونه انتخاب کردیم
مجموعه ای از کیسه های پوشک تست شده در طی روند بررسی این قطعه
عکس: الن لی
در تحقیقات و از طریق مصاحبه های ما با خرده فروشان وسایل بچه داری و مکالمات با ده ها والدین ، ​​دریافتیم که یک کیف پوشک خوب باید باشد:

حمل راحت: ما به دنبال تسمه های خالی ، تعادل مناسب و وزن کم بودیم. یک نگاه شکاکانه به سمت کیف هایی می اندازیم که هنگام خالی بودن ، بیش از 3 پوند وزن دارند. راحتی ذهنی است و ما می خواستیم گزینه هایی را برای افرادی انتخاب کنیم که کیسه های پیام رسان را راحت تر از کیف های شانه می بینند. امتیاز جایزه برای کیف هایی که می توانند به روش های مختلفی حمل شوند.
تمیز کردن آسان: در حالت ایده آل ، کیسه قابل شستشوی ماشین است یا حداقل با موادی ساخته می شود که به راحتی تمیز می شوند و لکه ها و بوها را جذب نمی کنند.
به اندازه کافی اتاق: حداقل یک کیف پوشک با اندازه کامل باید چندین پوشک ، دستمال مرطوب ، یک پد تعویض ، تغییر لباس ، تنقلات ، بطری ، یک اسباب بازی یا کتاب کوچک ، تلفن همراه ، کلید و کیف پول را در خود نگه دارد. برای بسیاری از مسافرت های ما ، ما نیز در یک صندلی توالت قابل حمل برای کودک نو پا آموزش ، پیراهن ، پیراهن ، نوت بوک و قلم های من. (ما برای بسته بندی فانی یک استثنا ایجاد کردیم ، زیرا این اندازه کامل نیست.)
با جیب های مناسب: ما دریافتیم که انواع مختلفی از بسته شدن جیب - زیپ ، آهنربا ، Velcro ، ضربه محکم و ناگهانی ، الاستیک - مسیری طولانی را برای ساختن یک کیسه بصری و دسترسی آسان طی می کنند. ما همچنین راحتی داشتن حداقل یک جیب باز و خارجی برای نگه داشتن یک بطری آب یا شیر را ترجیح دادیم. یک جیب عایق بندی شده برای بطری ها خوب اما ضروری نبود. در حالی که بدون تعویض لنت ، کیف ها را رد نکردیم ، اما مواردی را که شامل آنها نمی شد ، یادداشت کردیم.
بادوام: ما می خواستیم کیف هایی را پیدا کنیم که در طی چند سال و بیش از یک کودک صدها مسافرت (و تغییر پوشک) به خوبی حفظ شود. کیسه هایی را که شکایات مکرر در مورد زیپ های شکسته و سایر نشانه های ضعیف بودن کاردستی داشت ، برکنار کردیم. ما همچنین این احتمال را در نظر گرفتیم که پس از اینکه کودکمان از پوشک خارج شد ، به استفاده از کیف ادامه دهیم.

قیمت مناسب: شما می توانید کیف های پوشک را با قیمتی معادل 15 دلار و به اندازه 1500 دلار پیدا کیف نوزاد ایرانی ساک لوازم نوزاد چیکو  ساک لوازم نوزاد دوقلو کنید. ما برای یک میانه انتخاب کردیم و قیمت حداکثر 200 دلار تعیین کردیم. ممکن است یک کیف ارزان قیمت ترجیح داده شود زیرا ممکن است شما فقط در چند سالی که کودک شما در پوشک است از این کیف استفاده کنید. از طرف دیگر ، کیسه هایی که در انتهای بالاتر از محدوده قرار دارند ، اغلب دارای جزئیات متفکرانه و مواد و ساخت کیف لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ارزان و سازهای بهتری هستند و می توانند در طی مرحله پوشک برای چندین کودک دوام داشته باشند. مهم نیست ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی از قیمت ، مهم است که یک کیف را که از آن لذت می برید و دوست دارید از آن استفاده کنید ، تهیه کنید ، زیرا احتمال دارد هر زمان که با کودک خود بیرون می روید ، آن را حمل کنید.
چگونه آزمایش کردیم
مجموعه ای از محصولات کودک در کف پخش می شود ، از جمله کوله پشتی ، اسباب بازی ، لباس و وسایل مراقبت از کودک.
عکس: الن لی
برای نسخه اصلی این راهنما ، لیست اولیه 40 کیسه را به 14 مورد کاهش دادیم ، از جمله چندین کوله پشتی ، که اکنون بخشی از راهنمای کیف پوشک کوله پشتی ما هستند. ما طراحی کلی ، ویژگی ها و ساختار جیب را با دقت بررسی کردیم. من و همسرم شش هفته در زندگی روزمره کیسه ها را صرف کردیم ، حداقل از دو روز برای هر کیسه استفاده کردم و بهترین آن ها برای خیلی طولانی تر از آن (من یک زن 5 پا 3 هستم ؛ شوهرم 5 پا است -10). ما به طور کلی کیسه ها را با وسایل اولیه بسته بندی کردیم: چند پوشک ، یک دستمال سفره ، تعویض لباس برای پسر 18 ماهه ما ، یک کیسه ناهار عایق بندی شده با میان وعده ها (معمولاً کراکر ، Cheerios ، میله گرانولو و پرتقال). ) ، یک بطری آب یکبار مصرف 16.9 اونسی ، ضد آفتاب ، اسباب بازی ها (معمولاً یک ماشین اسباب بازی یا دو نفر) ، بافت ، ضد عفونی کننده دستی ، تلفن هوشمند ، کیف پول و کلیدها.

ما از کیسه های پوشک در هواپیما استفاده کردیم و در ساحل ، Costco ، باغ وحش ، زمین بازی ، رستوران ها ، یک بازی فوتبال بچه ها ، موزه ها و استخر. تقریباً تمام کیسه های پوشک در طول تعطیلات خانوادگی به هاوایی با ما سفر می کردند ، جایی که در بیشتر روزها مرطوب ، شنی ، گاه بارانی بود و در حدود 85 تا 100 درجه فارنهایت بود. ما کیسه ها را بر روی پرسه زن خود آویزان کردیم - که در واقع چندین بار نوک پستان خورد ، اگرچه خوشبختانه با کودک بسته شده در داخل آن نیست! در اکثر موارد از راه دور ، پوشک کودک را تغییر دادیم تا ببینیم چیدمان قابل تغییر را تنظیم کرده و به پوشک و دستمال مرطوب برسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
محمدرضا رازقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی