آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

یکی از محصولات بسیار مهمی که مادران و خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه میکنند ساک لوازم نوزاد . این محصول با عنوان های دیگری مانند کیف لوازم نوزاد نیز معرفی میشود که مادران میتوانند وسایل ضروری نوزاد را داخل آن قرار بدهند خوشبختانه امروزه میتوان این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و معتبر خریداری کرد .

کلمات کلیدی
بایگانی

کیف با تو

کیسه های دفع پوشک
تغییرات پوشک خوب است ، بیشتر اوقات کثیف و کاملاً صریح و آشکارا شهرت زیادی در مورد بوها ندارند. ما نمی توانیم این کیسه های کوچک را به اندازه کافی توصیه کنیم! آنها به صورت راحت تری می آیند  ساک لوازم نوزاد ، فقط یکی را بیرون بیاورید ، پوشک کثیف را رها کنید ، آن را ببندید - Voila! دیگر بوی پوشک ندارد. این موارد همچنین برای مواردی مانند کودک که دچار ضایعات منفجر شده باشد ، مفید است. من مطمئن هستم که همه ما آرزو می کنیم که بتوانیم هر لباس شخصی را که قربانی یکی از این حوادث است ، بیرون بیاوریم ، اما از آنجا که بیشتر ما نمی توانیم ، یکی از این کیف های راحت را برای پرتاب لباس های آلوده از آن استفاده کنید تا جایی که شما بتوانید به خانه برید. بشورش. این ما را به مورد بعدی خود می رساند ...

لباس جایگزین
لباس دیگر همیشه ضروری برای کیف شما است. از بیش از حد پاشیدن ، ریخت و پاش و انفجار (مانند آنچه در بالا به آن اشاره کردیم) هیچ وقت نمی دانید چه زمانی کودک ممکن است نیاز به تغییر لباس داشته باشد. چیز ساده ای را مانند یک بدنه انتخاب کنید و با بزرگ شدن کودک و تغییر فصل ، حتما لباس را بچرخانید.

فرمول و شیردهی


لوازم فرمول
اگر فرمول شما را تغذیه می کنید ، نمی خواهید یک قوطی کامل را با خود حمل کنید. قبل از پر کردن فرمول (مانند شکل بالا) که دارای سه محفظه برای نگه داشتن پودر از پیش اندازه گیری شده است ، از قبل پر کنید. بسته به اینکه چه مدت از خانه خارج می شوید ، حداقل دو بطری خالی را روی دست خود داشته باشید و به اندازه کافی دو خوراک آب نیز داشته باشید!

شیر دادن
به طور معمول اگر شما شیر مادر کیف وسایل بچه دوقلو  می دهید ، به استثنای پدهای پستان ، به مواد اضافی احتیاج ندارید. با این حال ، گاهی اوقات برای تأمین شیر خود به تقویت نیاز دارید! اینجاست که شیرینی شیرها و میله های شیرخوری Milkmakers ایده آل برای دستیابی ساک لوازم کودک  به آنهاست. روزانه یک تا دو وعده می تواند به افزایش شیر شما کمک کند ، و آنها بسیار خوشمزه هستند.

لوازم تغذیه و میان وعده


نوشیدنی
داشتن آب در دست لازم است از حدود 6 ماهگی شروع شود. همیشه فنجان کوزه ای مورد علاقه خود را با آب پر کنید و آماده کنید. مورد علاقه ما جام معجزه 360 است - هرگز نشت نمی کند! برای دستیابی سریع این وسیله را در یکی از جیب های جلوی کیف خود نگه دارید. خودت را هم فراموش نکن ، مامان! آب را در قوطی قابل استفاده مجدد مورد علاقه خود نگه دارید.

وعده های غذایی
این بسته به سن کودک شما و در صورت تهیه غذای کودک خود ، کمی متفاوت خواهد بود. در حال حاضر وسایل دستی زیادی در بازار وجود دارد که می توانند به تغذیه در گردش کمک کنند. به عنوان مثال ، Go Bowl برای ذخیره سازی آسان مسطح می شود و سپس برای استفاده آسان باز می شود و یا قاشق فشار می یابد غذای بچه خالص را در قسمت پشتی دسته نگه می دارد و به شما امکان می دهد مواد غذایی را مستقیماً روی قاشق فشار دهید. اگر غذای کودک خود را جمع می کنید ، یک کولر کوچک نیز ممکن است برای شما لازم باشد. بهتر است که تمام منابع تغذیه خود را در کنار هم نگه دارید تا با کودک گرسنه از کیف خود کاوش نکنید! یک کیسه را برای نگه داشتن همه چیز انتخاب کنید یا مورد علاقه شخصی ما این است که آن را در یک ظرف Tupperware یا کیف Ziploc نگه دارید.

تنقلات، خوراک مختصر
بچه ها همیشه گرسنه هستند. . . نیازی نیست که به شما نیاز به زرادخانه تنقلات داشته باشید. مشابه مواردی که در Mealtime به آن اشاره کردیم ، برای دسترسی سریع همه تنقلات خود را در یک Ziploc یا همان جیب ساک لوازم چیکو نگه دارید. نگه داشتن آسان وعده های غذایی بسته بندی را در چیزی مانند Snack Catcher ، اجازه می دهد تا دست های کمی به داخل شما برسد و میان وعده ها را از بین نبرید. یکی دیگر از موارد  قیمت کیف وسایل نوزاد  میان وعده ای که ما دوست داریم فیدر غذای تازه است ، برای بچه هایی که یاد می گیرند خود تغذیه کنند می توانید یک قطعه میوه نرم را در قسمت مش قرار دهید و کودک بدون خطر خفگی می تواند با خیال راحت بخورد.

همه بقیه
عزیزم
چی چیز باقی مانده است؟! در این مرحله فقط باید چند مورد به کیف شما اضافه شود. برای کودک ، حتماً یک  ساک لوازم کالرلند اسباب بازی موردعلاقه یا دوتایی مانند یک استراحت را در کیف خود داشته باشید ، از پستانک (در صورت استفاده از این موارد) ، دستمال مرطوب پستانک و یک پتو / پودر نازک تر (اینها چند منظوره و مفید برای خواباندن کودک است ، تف کنید). به عنوان یک روپوش چرخ دستی استفاده کنید!). بسته به فصل و آب و هوا ، ایده خوبی است که نسخه های ضد مسافرتی ضد آفتاب و اشکال را در اندازه سفر داشته باشید.

موارد شخصی
کلیدها ، کیف پول و سایر جلوه های شخصی شما باید نزدیک نگه داشته شوند ، ما کیسه های زیپ جلو را برای این موارد دوست داریم. برخی افراد یک کیسه جداگانه را ترجیح می دهند ، اما چرا فله بیشتری اضافه می کنید ؟!

اکنون که آماده هستید تا با کودک کاملاً آماده شوید ، یک کوله پشتی پوشک تازه خریداری شده + 200 دلار کارت هدیه مانچکین را در اینجا وارد کنید.

آیا ملزومات دیگری وجود دارد که دوست دارید در کیف خود بگذارید که ما از آن خارج شده ایم؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
محمدرضا رازقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی