آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

یکی از محصولات بسیار مهمی که مادران و خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه میکنند ساک لوازم نوزاد . این محصول با عنوان های دیگری مانند کیف لوازم نوزاد نیز معرفی میشود که مادران میتوانند وسایل ضروری نوزاد را داخل آن قرار بدهند خوشبختانه امروزه میتوان این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و معتبر خریداری کرد .

کلمات کلیدی
بایگانی

یک کیف پوشک مناسب را انتخاب کنید. نوع کیف پوشک مورد استفاده شما به آنچه انتظار دارید بستگی دارد. برای سفرهای کوتاه مدت از هر ساعت از نیم ساعت تا چند ساعت ، یک کیسه کوچکتر خوب خواهد بود. اما برای سفرهای طولانی تر ، از جمله سفر با ماشین ، کمپینگ و بازدید از قوانین داخلی ، یک کیف بزرگتر ضروری است. هنگام خرید یک کیسه پوشک ، ویژگی های زیر را بررسی کنید:
جیب های آسان برای دسترسی ، تعداد زیادی از آنها برای موارد مختلف
برای گرم نگه داشتن مواد غذایی و نوشیدن جیب های گرمایشی ، گرم شده و گرم است
محفظه مخصوص پوشک و تغییر تشک
دستگیره یا تسمه های راحت برای حمل یا پوشیدن - کیف موجود در فروشگاه را امتحان کنید تا احساس خوبی برای شما داشته باشد یا خیر
امکان جابجایی بر روی کالسکه یا کالسکه - این باعث می شود وزنی از شما خارج شود و دسترسی به آن آسان شود.
مناسب زیبایی شناسی شما. مطمئناً مهمترین ویژگی نیست ، اما لوازم جانبی مد است. اگر دوست دارید کیسه پوشک شما به نظر برسد ، خوشحال تر خواهید بود.
ممکن است آقایان ترجیح دهند دور یک کیف پوشک که بسیار زنانه است ، چسبان ندهند: گلدار ، صورتی روشن ، مزین به "شاهزاده خانم" و غیره. تعداد زیادی کیسه پوشک با الگوی خنثی جنسیت یا مواد جامد ساده که کاملاً مردانه به نظر می رسند وجود دارد.
بسیاری از والدین کیف های پوشک را مانند کوله پشتی یا کیف پیک ترجیح می دهند.
تصویر با عنوان P1020318_167.JPG
2
انبار غذا را نگه دارید. اگر شما شیرده نیستید ، (و اغلب حتی اگر شما هم هستید) همیشه مواد غذایی و نوشیدنی ها باید بسته بندی شوند. در بیشتر مواقع ، یک جیب دایره ای در قسمت جلوی کیف وجود دارد تا بطری را در آن قرار دهد (اول لبه پایین ؛ بنابراین قسمت نوک سینه به صورت قائم می ماند). اگر در حال تغذیه بطری هستید ، از یک ظرف مسافرتی استفاده کنید که هر مقدار پودر را تقسیم کرده و بطری های اندازه آب یا آب سفره خود را نیز اختصاص دهد. اگر کودک شما در مواد جامد است ، شیشه های مسافرتی کوچک را انتخاب کنید که می توانید پس از اتمام آن را بیرون بریزید. شیر مادر باید برای مسافرت یک روز مقداری شیر بیان کند یا به این ترتیب که بطری را خسته نمی کند و در حال تغذیه است (مانند آنچه که باید بعد از یک یا دو ماه طبیعی باشد) زحمت بکشید.

برای تهیه مقداری پوشک و بخش کمی از لوازم پوشک آماده باشید. پوشاندن پوشک برای نگهداری در یک کیف پوشک ضروری است. اگرچه مقدار پوشک مورد نیاز شما به نوع پوشک بستگی ندارد ، اما طول سفر عامل بزرگی خواهد بود. برای سفرهای طولانی تر ممکن است نیاز به پوشک چندین پوشک داشته باشید و فقط برای سفرهای کوتاهتر فقط یک زن و شوهر پوشک دارید. برای هر ساعتی که قصد خارج شدن دارید ، حداقل یک پوشک داشته باشید. همچنین ، سعی کنید یک بسته مسافرتی از دستمال مرطوب و همچنین یک لوله از کرم راش پوشک (مانند Desitin) داخل یک کیف قابل بسته شدن مجدد Ziploc بگیرید. در بیشتر مواقع ، می توانید این پوشک را از یک طرف کیسه شروع کرده و قسمت باقیمانده کیسه را لایه برداری کنید ، یا این موارد را روی کیسه خارجی ثانویه بسته بندی کنید (در صورت وجود). برای والدین پوشاک پوشک آماده باشید که یک ست اضافی یا دو عدد پوشک پوشک را همراه خود ببرید که می توانید در کیف Ziploc حاوی کرم راش پوشک و دستمال مرطوب بچه گنجانده شده یا روی بندهای بازو گیر کنید.
اگر در خارج از کیف یک جیب اندازه متوسط ​​وجود دارد ، یک پوشک یا دو را در آنجا بچسبانید تا در ابتدا چنگ بزنید ، سپس در صورت لزوم پوشک را از کیسه بگیرید.
اگر پوشک و غذای کودک را در کیف پوشک خود نگه دارید ، حتماً پوشک تمیز را بهداشتی نگه دارید. آنها را درون یک کیسه بزرگ و بزرگتر Ziploc قرار دهید. به علاوه ، اگر فقط یک پوشک در داخل کیف باشد ، هر Ziploc را می توانید به عنوان یک کیسه "کثیف" استفاده کنید و پوشک استفاده شده را نگه دارید. پوشک را می توان داخل محفظه اصلی کیف جمع کرد

یک تشک تغییر پوشک را درون کیسه ، و همچنین یک ست یا دو لباس قرار دهید. این حتی می تواند در طول محفظه اصلی کیف پخش شود. خوب است که در مواقعی که سرویس بهداشتی در آن وجود ندارد ، یک پد تعویض (یکبار مصرف یا پلاستیک) داشته باشید. در بعضی از رستوران ها ایستگاه تعویض کودک وجود نخواهد داشت (جدول تعویض پلاستیک که معمولاً روی دیوار نصب می شود). داشتن برنامه خود بهتر از حدس زدن موجود بودن یا نبودن آن است.
تصویر با عنوان P1020321_831.JPG
5
ملزومات بهداشتی را در کیف نگه دارید. از جیب های جانبی یا محفظه های کوچک برای داروها ، شماره تلفن های اضطراری و غیره استفاده کنید. یک لوله ژل دندانپزشکی (Oragel® یا مشابه) یا یک حلقه دندانپزشکی و Tylenol® شیرخوار (تسکین درد برای نوزادان) اضافه کنید - این هر دو مورد عالی هستند. بگذارید توی کیف سرانجام ، بعضی از بافت ها همیشه دستی در کیف دارند. برای کودکان بزرگتر ممکن است بخواهید یک لوله از کرم ضد عفونی کننده (مانند Neosporin) و برخی از نوارهای چسب (Band-Aids) را به وسایل ضروری مورد استفاده اضافه کنید.
6
بسته برای آب و هوا. روتختی اضافی روی دست داشته باشید و در داخل کیف پوشک قرار دهید. اگرچه بیشتر والدین برای سفرهای خنکتر و حتی برای برخی از سفرها ، پتو را به سبک پتو دریافت می کنند و حتی ممکن است برای کودک بسیار سرد باشد اما فقط برای لایه لباس آنها خیلی گرم است ، اما بسیاری از والدین سعی می کنند شرایط آب و هوایی را تهیه کنند. یک پتو با اندازه مناسب برای یک محیط خنک مناسب است.

مقداری لباس از جمله برخی جوراب های راحت و یک کلاه کودک را بسته بندی کنید تا قسمت های حساس را گرم و دنج نگه دارید. لباس باید تاشو باشد - هرکدام به طور جداگانه. شما همچنین ممکن است بخواهید یک پیراهن یا ژاکت اضافی را فقط برای مواقعی که هوا به شدت تغییر می کند ، نگه دارید. نیازی به بسته بندی این موارد نیست. اگر فقط برای پیاده روی در پارک باشد ، احتمالاً نیازی به بسته بندی لباس ندارید. با این وجود ، منبع دوم کاپشن ها را بسته نکنید (مگر اینکه کاپشن ها نازک باشند ، اما این می تواند به معنای هوای بهار باشد.)
به دنبال آوردن منابع تغذیه ای اضافی باشید. بیایید با آن روبرو شویم: نوزادان غذای دلپذیر هستند. همراه داشتن یک قوطی یا دو قطعه برای زمان تغذیه بسیار عالی است.
تصویر با عنوان P1020322_672.JPG
8
کودک خود را سرگرم کنید. یک اسباب بازی یا دو و یک کتاب جلد سخت دلخواه را بیاورید. هرچه اسباب بازی کوچکتر باشد ، بهتر است ، اگر بتوانید ، اسباب بازی های مخمل خواب دار مورد علاقه خود را به خاطر بسپارید ، مگر اینکه شما قصد طولانی برای رفتن ندارید.
اگر معمولاً بچه های خود را با اسباب بازی های زیاد سرگرم نمی کنید در اتومبیل ، پستانک را بسته بندی کنید. پستانداران را می توان داخل یک کیسه Ziploc که می تواند روی جیب خارجی که برای پوشک استفاده نمی شود نگه داشته شود. اگر نقاط خالی کافی در کیف وجود ندارد ، لازم است یک پوشک پوشک را دور حلقه بزنید و سپس در زیر بازوی کیف قرار دهید تا بتوانید سریعاً فقط یک مورد را بگیرید.

دستمال مرطوب و ژل را بیاورید. اینها را درون کیسه قابل بسته شدن مجدد پلاستیکی مخصوص خود قرار دهید که می توانید درون یک جیب ثانویه یا در قسمت دوم محفظه اصلی کیف داخل کیف پوشک قرار دهید. ژل ضدعفونی کننده دست ضد باکتریایی در مواقعی که سینک در آن نزدیکی وجود ندارد می تواند نجات دهنده باشد. دستمال های بهداشتی یا ضد باکتری می توانند به تمیز کردن صندوق غذاخوری رستوران ، دسته ماشین بقالی یا میز تعویض دستشویی که در آن قصد تغییر پوشک کودک دارید ، کمک کنند.
تصویری با عنوان شمع کیسه ای مجنون
10
کیسه های پلاستیکی اضافی را بسته بندی کنید. چه یک کیسه مواد غذایی مورد استفاده مجدد ، یا یک کیف قفل فوری ، به این کیسه های یدکی مرتباً برای قرار دادن لباسهای کثیف و لباس های داخل بدن یا یک پوشک خیس نیاز دارید. فراموش نکنید که هر زمان که قصد دارید از بین برود ، این وسایل را فراموش نکنید و هر بار که خانه را ترک می کنید با کیف پوشک و کودک در دست بگیرید ، حتما انبار کنید. Ziplocs یک انتخاب عالی نیست؛ این کیف ها هرگز نباید گزینه ای نزدیک به مواد بهداشتی باشد ، زیرا آنها به زودی پس از چرخش استفاده می شوند و برای پیدا کردن یک سطل آشغال ، دور ریخته می شوند.
11
به خودتان معالجه کنید. برای خودتان کمی میان وعده بسته بندی کنید ، کیف پول خود را رها کنید و هر چیز دیگری که شما را در سفر خود خوشحال خواهد کرد ، مانند یک رمان مورد علاقه ، یا یک یادداشت برای نوشتن شعرها و رها کردن آنها در بالای کیف پوشک. دوربینی را بگیرید (که می توانید آن را به آرامی بالای لباسی که گرفتید قرار دهید) درست در صورت مشاهده چیزی که دوست دارید از آن عکس بگیرید ، به خصوص کودک شما کاری زیبا انجام می دهد.

راهنمای ULTIMATE بهترین کیسه پوشک کوله پشتی مخصوص کودک شما (2018)
- بهترین راهنمای خرید کوله پشتی کیسه ای پوشک و بهترین نظرات کیف کوله پشتی پوشک -

والدین می توانند یک نعمت سخت باشند! و آخرین موردی که می خواهیم هنگام سبقت گرفتن و زهکشی این باشد که مجبور شویم با یک کیف پوشک غیر کاربردی مبارزه کنیم!

_______________________

پیدا کردن کوله پشتی مناسب نوزاد ، می تواند یک کار بزرگ و هولناک باشد!

_______________________

اما اگر بتوانید متناسب با آن بیابید ، در طی سالهای بعد ناامیدی زیادی را برطرف خواهید کرد! ما در اینجا هستیم تا ساعت تحقیق را برای شما انجام دهیم. به شما امکان می دهد کوله پشتی مناسب پوشک بچه را انتخاب کنید!

در راهنمای نهایی ما با راهنمای خریداران به شما کمک خواهیم کرد تا مراقب باشید ، جداول مقایسه و بررسی مختصر را به منظور کمک به شما در انتخاب بهترین کیف پوشک کوله پشتی 2018 ارائه دهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۲
محمدرضا رازقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی