آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

یکی از محصولات بسیار مهمی که مادران و خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه میکنند ساک لوازم نوزاد . این محصول با عنوان های دیگری مانند کیف لوازم نوزاد نیز معرفی میشود که مادران میتوانند وسایل ضروری نوزاد را داخل آن قرار بدهند خوشبختانه امروزه میتوان این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و معتبر خریداری کرد .

کلمات کلیدی
بایگانی

قیمت کیف لوازم نوزاد در تمام شهرهای ایران

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

دو جیب مش الاستیک اضافی در طرفین کیسه می توانند یک بطری کودک ، یک قهوه Thermos ، یک بطری بزرگ آب بزرگ یا یک ظرف بزرگ ضد آفتاب را حمل کنند. مانند اکثر کیسه های پوشک ، پرش پرش نیز دارای شکاف بیرونی در پشت برای تغییر پد تعویض آن است (که قابل شستشوی دستگاه است). در بالای کیف ، یک جیب زیپ دار با احتیاط گوشی و کلیدهای شما را ایمن نگه می دارد. ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند یکی دیگر از جیب های زیپ دار بسیار بزرگتر که در قسمت جلوی کیف قرار دارد می تواند یک کتاب یا لوح ، کیف پول بزرگ و سایر موارد دیگر را در خود جای دهد. در داخل محفظه اصلی زیپ دار دو جیب الاستیک برای پوشک و دستمال مرطوب وجود دارد ، به همراه دو جیب باریک و باریک که می توانند قلم و مداد را نگه دارند (اما خیلی بیشتر نیست).

 

نقص اما معامله گر نیست: امضاء Skip Hop Duo به اندازه کافی برای همه افراد جادار نخواهد بود. در صورتی که یک کودک مجرد در پوشک داشته باشید ، می تواند به اندازه کافی احساس ناراحتی کند ، اگر بیش از یک کودک خردسال دارید ، از پوشک پارچه ای استفاده می کنید (که فضای بیشتری را در خود جای می دهد) ، قصد مسافرت مکرر را دارید یا می خواهید شخصی حمل کنید. وسایلی مانند لپ تاپ در کیف پوشک شما. وقتی در طی پرواز چند ساعته از پرش پرش به پرش هوپ استفاده کردم ، با اضافه کردن لپ تاپ و لوازم بهداشتی اولیه به محتوای معمول آن ، به سختی ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساک لوازم نوزاد چیکو  ساک لوازم نوزاد دوقلو می توانم محفظه اصلی را زیپ کنم. اگر به دنبال فضای بیشتر هستید ، Skip Hop Mainframe ، یکی از انتخاب کیف های پوشک کوله پشتی ما را در نظر بگیرید.

رایج ترین شکایتی که درباره این کیف شنیده ایم این است که محفظه اصلی زیپ دار عمیق ، باریک و به اندازه کافی بزرگ نیست. از طرف طرف ، محفظه باریک به معنای آن است که پرش پرش ، مانند بسیاری از کیسه های پوشک دیگر که مورد آزمایش قرار گرفته ایم ، وقتی پر می شوند خیلی حجیم نمی شوند. اما این بدان معناست که شما ممکن است در انباشت چیزهای خود در محفظه اصلی قرار بگیرید و هرگونه تلاش برای سازماندهی را شکست دهید.

وزن: 1¾ پوند

رنگها: مشکی ، تخته سنگ (خاکستری ذغال سنگی) ، شورون خاکستری و سفید و دو سایه خاکستری هدر

همه زنگ ها و سوت ها: JuJuBe B.F.F.
پوشک-Lowres-1276
کیف های Ju-Ju-Be دارای برخی ویژگی های متفکرانه (اما نه ضروری) مانند جیب عینک آفتابی آستین دار و حلقه کلید الاستیک هستند. عکس: مایکل هشن

پوشک-پایین-1200
JuJuBe B.F.F. بیشترین گزینه پیکربندی در هر کدام از گزینه های انتخابی ما را داشت. عکس: مایکل هشن

چه کسی در این زمینه است: والدینی که می خواهند تطبیق پذیری داشته باشند. متفکرانه ، حق بیمه جزئیات؛ چاپ های سرگرم کننده ، شیک. و ماشین قابل شستشو

چرا عالی است: JuJuBe B.F.F. یک کیف خوب و بادوام ، ساخته شده و دارای ویژگی های برجسته است که در محدوده بالایی از هزینه قرار دارد اما هنوز هم ارزش خوبی را ارائه می دهد. می توان آن را به عنوان کوله پشتی ، کیسه مسنجر ، کیف دستی یا هواپیما پوشید. B.F.F. دارای چند تسمه است که قابل تنظیم و سریع و آسان برای جدا کردن و جدا کردن آنها هستند (اگرچه دریافتیم که بعضی اوقات آنها هنوز هم می توانند در راه باشند). کیف دارای ظاهری و ظاهری عالی است و جزئیاتی از قبیل سخت افزار فلز طلا را در خود جای داده و در طیف وسیعی از چاپهای روشن و رنگارنگ (از جمله همکاری های گاه و بیگاه با طراحانی مانند Tokidoki) قرار می گیرد. این شامل ویژگی های اضافی است که خوب اما ضروری نیستند - مجموعه ای از پا به سبک چمدان ، کیف را از روی سطح کثیف نگه می دارد ، به عنوان مثال. نمای بیرونی برای مقاومت در برابر لکه ها با تفلون پوشیده شده است ، و والدین گزارش داده اند که کیف آنها هنوز پس از ماه ها استفاده از ظاهر جدید به نظر می رسد. اگرچه برخی از شکایات گاه به گاه از شکسته شدن کارها را مشاهده می کنید ، ساخت و ساز قوی احساس می کند.

مراقبت: ماشین شستشوی چرخه سرد و ملایم. خط خشک.

جیب ها و سازماندهی: والدین از ترکیب متفکرانه B.F.F. ، به ویژه "جیب مامان" ، محفظه ویژه زیپ شده ای را در قسمت جلوی کیف تحسین کرده اند که شامل یک حلقه کلید الاستیک و یک جیب میکرو فیبر منحصر به فرد برای عینک آفتابی است. دو جیب عایق باز اما محکم در دو طرف کیف برای بطری ها مناسب است (اما عایق های خوبی نبودند). یک پد در حال تغییر (شامل) را می توان درون جیب پنل پشتی کیف قرار داد. ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند محفظه اصلی شامل سه جیب زیپ دار و چهار جیب الاستیک است.

نقص اما نه دلالان: بعضی از والدین شکایت کردند که B.F.F. برای نیازهای آنها کافی نبود یکی از مشتری های معتبر گفت: "متأسفانه خیلی کوچک است. من نتوانستم نیمی از وسایل مورد نیاز خود را در کیسه پوشک خود به طور مرتب در این جا قرار دهم ... اگر JuJuBe نسخه بزرگتر این کیف را تهیه می کرد ، من آن را با ضربان قلب خریداری می کردم. "

وزن: 2.8 پوند

رنگ ها: 24 جامد و الگوی ، از جمله سیاه ، خاکستری ، گل و دریایی

مینیمالیسم عالی: Babymel Robyn Convertible
diaperbags-lowres-7491
Babymel Robyn با یک صندوق در حال تعویض و یک کیسه عایق بندی شده برای بطری همراه است. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7574
Babymel Robyn شیک و روان. عکس: سارا کوبوس

بدون عنوان-7
برای تبدیل Babymel Robyn از کوله پشتی به کیف شانه ، تسمه را به سمت بالا می کشید. برای انجام معکوس ، انتهای بند را به پایین بکشید. ویدئو: سارا کوبوس

پوشک-پایین-7561ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساک لوازم نوزاد چیکو  ساک لوازم نوزاد دوقلو وقتی بند تمام راه را بالا کشید ، کیف را می توان روی شانه حمل کرد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7486
Babymel Robyn دارای جیب های کمتری نسبت به سایر انتخاب های ما است اما می تواند تمام ضروریات را حفظ کند. عکس: سارا کوبوس

diaperbags-lowres-7491
Babymel Robyn با یک صندوق در حال تعویض و یک کیسه عایق بندی شده برای بطری همراه است. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7574
Babymel Robyn شیک و روان. عکس: سارا کوبوس

1 از 5
انتخاب ما
Babymel Robyn کانورتیبل
Babymel Robyn کانورتیبل
گزینه ای شیک و روان
این کیف می تواند به روش های مختلفی پوشیده شود و با کشش تسمه ها تبدیل شود. جیب های کمتری دارد و تمیز کردن آن از انتخاب های دیگر سخت تر است.

85 دلار از آمازون
85 دلار از BuyBuy Baby
چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که می خواهند انعطاف پذیری حمل کیف خود را به طرق مختلف با چیزی که به نظر نمی رسد مانند یک کیف پوشک باشند.

چرا عالی است: ما قدردانی کردیم که انتقال Babymel Robyn از یک کیف دستی به کوله پشتی آسان بود. این تسمه فقط یک تسمه بلند دارد و نه تسمه های مختلف ، مانند JuJuBe B.F.F. ، کوله پشتی پاتونیا ترشی پایین جعبه ای ، و مارک و گراهام مرسر. بند را در یک جهت بکشید و تسمه آن طولانی شود و به یک کیسه شانه یا متقاطع تبدیل شود. هر دو انتها را در جهت دیگر بکشید و کیف به کوله پشتی تبدیل می شود. همچنین از دسته های مخصوص حمل و نقل جداگانه استفاده می شود.

مراقبت: نقطه را با پارچه مرطوب یا اسفنج تمیز کنید.

جیب ها و سازمان ها: Babymel Robyn جیب های کافی برای دسترسی دارد. دو جیب باز می توانید یک بطری را از یک طرف و دستمال مرطوب پوشک را از طرف دیگر نگه دارید ، با یک فلپ Velcro که بلند می شود تا دستمال مرطوب را جدا کند. (برخی والدین شکایت کردند که جیب آنها به خوبی دستمال مرطوب آنها نیست ، اما ما با دستمال مرطوب 32-هوگی خود مشکلی نداریم.) یک تکه بزرگ در جلوی کیف بسته می شود و به جیب جیب به اندازه کافی برای یک 8 باز شده است. قرص اینچ یا پد در حال تغییر. در داخل محفظه اصلی یک جیب کوچک زیپ دار برای اشیاء با ارزش ، دو جیب الاستیک  برای پوشک یا بطری های اضافی و یک جیب Velcroed مسطح برای وسایل کوچک و متفرقه قرار دارد.

نقص اما دلالی نیست: تمیز کردن Robyn کار ساده ای نیست. اگرچه دارای داخلی پلی استر قابل پاک شدن است ، اما محفظه اصلی به طور کامل زیپ نمی شود ، و همچنین نمی توان داخل آن را بیرون زد. ما در رسیدن و برداشتن خرده های شیر و پوسته پوسته شده که از ناخوشایند زیر یک درز ضخیم در انتهای کیسه گشاد شده بود ، مشکل داشتیم.

وزن: 1.5 پوند (نسخه بوم) تا 2.2 پوند (چرم وگان)

رنگ ها: هفت گزینه رنگ و پارچه ، از جمله جیر تیره خاکستری ، بوم قرمز و چرم برنزه برنزه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
محمدرضا رازقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی