آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

یکی از محصولات بسیار مهمی که مادران و خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه میکنند ساک لوازم نوزاد . این محصول با عنوان های دیگری مانند کیف لوازم نوزاد نیز معرفی میشود که مادران میتوانند وسایل ضروری نوزاد را داخل آن قرار بدهند خوشبختانه امروزه میتوان این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و معتبر خریداری کرد .

کلمات کلیدی
بایگانی

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

زندگی فراتر از پوشک: کوله پشتی ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی قابل تبدیل با مارک و گراهام Mercer
پوشک-پایین-7596
جیب های جانبی Mercer به اندازه کافی بزرگ است که یک بطری آب و دستمال مرطوب را در خود نگه می دارد ، در حالی کیف لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ارزان  که جیب جلوی بزرگ حتی می تواند یک مجله را درون آن جای دهد - و می توان با آن در ابتدای صفحه قرار داد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7588
Mark & ​​Graham Mercer با اندازه سخاوتمندانه را می توان به عنوان کوله پشتی یا دلخواه خود پوشید. عکس: سارا کوبوس

diaperbags-lowres-7497
Mark & ​​Graham Mercer از جنس نایلون دوام یا بوم موم شده است و دستگیره های چرمی جلوه ای مجلل به آن بخشیده اند. عکس: سارا کوبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

پوشک-Lowres-7502
دو ردیف جیب که حول محور فضای داخلی مرسر می باشد به اندازه کافی برای نگه داشتن همه چیز شما نیاز دارند ، و روکش رنگی سبک کیف باعث شده تا بتوانید همه چیز داخل آن را آسان کنید. عکس: سارا کوبوس

پوشک-پایین-7596
جیب های جانبی Mercer به اندازه کافی بزرگ است که یک بطری آب و دستمال مرطوب را در خود نگه می دارد ، در حالی که جیب جلوی بزرگ حتی می تواند یک مجله را درون آن جای دهد - و می توان با آن در ابتدای صفحه قرار داد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7588
Mark & ​​Graham Mercer با اندازه سخاوتمندانه را می توان به عنوان کوله پشتی یا دلخواه خود پوشید. عکس: سارا کوبوس

1 از 4
انتخاب ما
کوله پشتی قابل تبدیل با مارک و گراهام مرکر
کوله پشتی قابل تبدیل با مارک و گراهام مرکر
یک کیف خوش تیپ و خوش منظم
این کیسه نایلونی را می توان به عنوان کوله پشتی یا دستکش پوشید.

200 دلار از مارک و گراهام
چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که می خواهند یک کیسه پوشک زیبا داشته باشند که می توانند در طول سالهای پوشک استفاده کنند.

چرا عالی است: Mark & ​​Graham Mercer (که مادی نیز خوانده می شود) دارای ظاهری خوب و کلاسیک است ، و دسته های شانه چرمی به آن لمس بالایی می بخشد. کیف جادار و همه کاره نیز بندهایی با کلیپ را دارد که آن را به کوله پشتی تبدیل می کند. محکم با نایلون بادوام ساخته شده ، هنگامی که کودک شما از پوشک است ، می تواند به یک کیف کار تبدیل شود. روتختی با رنگ روشن و بالای زیپ ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی باعث می شود همه چیز را در داخل مشاهده کنید. مارک و گراهام یک شرکت خواهر از Pottery Barn Kids است که بچه ها جعبه و کوله پشتی های ناهار را به شما پیشنهاد می کنیم.

مراقبت: با یک دستمال مرطوب پاک کنید. برای تمیز کردن لکه ها می توان به راحتی لنت را بیرون کشید.

جیب و سازمان: Mercer به جیب های بسیاری مجهز شده است تا به شما در سازماندهی وسایل و تجهیزات کودک خود کمک کند. دو جیب سمت باز می توانید بطری ها را نگه دارید ، در حالی که جیب جلوی بزرگ و مسطح جلوی آن باز است کیف لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ارزان و می توانید با مبلغ 10 دلار از ابتدای صفحه خود مونوگرافی شوید. در داخل محفظه اصلی دو ردیف جیب حاشیه قرار دارد: پنج جیب بالا شامل یک زیپ دار برای اشیاء با ارزش است. در قسمت زیر کیف ، هفت جیب الاستیک مش مشبک می توانند بطری ، دستمال و پوشک را در آن جای دهند. دو جیب باریک و عمیق اضافی وجود دارد که در پشت کیسه باز می شوند ، اما با وجود تسمه های کوله پشتی در همان مکان ، دستیابی به آن دشوار است.

نقص اما دلالی نیست: Mark & ​​Graham Mercer گرانترین گزینه های انتخابی ما است - و حتی اگر قیمت اضافی یک پد در حال تغییر را نیز تعیین کنید ، حتی گران تر نیز می شوید که شامل آن نمی شود. همچنین در سمت بزرگتر و سنگین تری به عنوان کیف شانه قرار دارد ، اگرچه حمل کوله پشتی راحت است (تسمه ها ، از توری ساخته شده اند و لباسی ندارند).

وزن: 2.6 پوند

رنگ ها: نایلون آبی تیره ، نایلون سفید ، بوم پنبه ای مومی قهوه ای

دشوار و سودمند: واحد والدین تام بیون
پوشک-پایین-7540
علاوه بر جیب های موجود در محفظه اصلی ، واحد والدین همچنین دارای 10 حلقه O است که می توان از آن برای وصل کردن مکعب های بسته بندی یا سایر لوازم جانبی استفاده کرد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7616
واحد والدین به سبک پیام رسان تام بیون با مواد سنگین ساخته شده است و دارای ضمانت مادام العمر است. عکس: سارا کوبوس

پوشک-پایین-7537
قسمت جلویی و پشتی بخش والدین متقارن است ، با یک جیب مرکزی کوچک که می تواند یک تلفن هوشمند یا کیف پول را در خود نگه دارد و یک جیب بزرگتر تقسیم شده که می تواند آب یا بطری های کودک ، پوشک و دستمال مرطوب را در خود نگه دارد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-پایین-7540
علاوه بر جیب های موجود در محفظه اصلی ، واحد والدین همچنین دارای 10 حلقه O است که می توان از آن برای وصل کردن مکعب های بسته بندی یا سایر لوازم جانبی استفاده کرد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7616
واحد والدین به سبک پیام رسان تام بیون با مواد سنگین ساخته شده است و دارای ضمانت مادام العمر است. عکس: سارا کوبوس

1 از 3
انتخاب ما
واحد والدین تام بیون
واحد والدین تام بیون
کیف ورزشی که ماندگار است
ساخته شده از مواد با کیفیت بالا ، این کیسه مسنجر ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی محکم سازماندهی خوب و فکری زیادی را ارائه می دهد و دارای گارانتی مادام العمر است.

150 دلار از تام بیون
چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که میخواهند یک کیف پوشک سبک یا رسول سبک داشته باشند.

چرا عالی است: واحد والدین Tom Bihn توسط نایلون ناهموار ، ضد آب و اجزای سنگین مانند دستگیره های Duraflex ساخته شده است. این می تواند با انتخاب مواد شما مانند نایلون بالستیک ، یا با یک شانه قابل تنظیم از جنس نئوپرن باشد که دارای یک "سیستم کشش کنترل داخلی" برای راحتی (بدون آزمایش) است. لمس های منحصر به فرد آن شامل 10 حلقه O برای والدین است تا پستانک ها ، کیسه های سازمان دهنده و موارد دیگر را به آنها وصل کنند. این شرکت ضمانت مادام العمر را در برابر نقص های تولیدی ارائه می دهد و همچنین به دلیل ساییدگی طبیعی و پارگی با یک بار کوچک تعمیرات را انجام می دهد.

مراقبت: شستشوی دست با مواد شوینده ملایم. نیم ساعت خیس کنید. آن را بشویید و بالای یک حوله حمام بگذارید تا خشک شود.

جیب و سازماندهی: جلو و عقب کیف متقارن است: هر دو طرف دارای یک جیب کوچک زیپ دار هستند که می تواند یک تلفن یا کیف پول را در آن جای دهد ، همچنین یک جیب فشرده بزرگ که طول کیسه را در بر می گیرد. فضای داخلی به سه اتاق تقسیم شده است کیف لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ارزان که یکی از آنها می تواند پوشک و دستمال مرطوب را در خود جای دهد. محفظه اصلی زیپ دار شامل دو جیب است ، یکی در هر طرف. برای ساماندهی بیشتر ، می توان دو جیب را با هم جمع کرد تا محفظه اصلی را به نصف تقسیم کند.

نقص اما نه دلال: کیسه 13.5 لیتری می تواند هنگام بسته بندی به سرعت سنگین و ناخوشایند شود. جیب های جلویی و پشتی به بیرون گسترش می یابد و به اندازه کافی جادار است تا بطری های آب و سایر وسایل بزرگ را ذخیره کند. اما پر کردن جیب های ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی جلویی یا پشتی با هر چیزی که در قسمت ضخیم تر باشد ، باعث می شود که کیسه شکل زیبایی خود را از دست کیف نوزاد ایرانی ساک لوازم نوزاد چیکو  ساک لوازم نوزاد دوقلو  بدهد. علاوه بر این ، تمام جیب های موجود در Tom Bihn به صورت فشرده می شوند و ما راحتی داشتن یک یا دو جیب باز را که دسترسی آسان را ارائه می دهند ، ترجیح می دهیم. واحد والدین دارای یک پد متغیر نیست.

وزن: 1.2 پوند

رنگ ها: هشت ترکیب رنگ ، از جمله آبی با روتشاپ روشن سبز و بنفش با روتاری شکاف خاکستری روشن

چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که می خواهند کیفی را تهیه کنند که فقط ملزومات برهنه را در خود نگه داشته و مایل به بسته شدن یک بسته فنری هستند.

چرا عالی است: ما از طرح ساده و راحت دو و یک از بازی Colugo On the Go Organizer که به عنوان یک بسته فن یا کراس اوور و یک سازمان دهنده قدم زدن دو برابر می شود قدردانی کردیم. برای تبدیل آن به یک سازمان دهنده ی پیاده روی ، شما با یک جفت تسمه ساخته شده از Velcro آن را باز کرده و به فرمان می بندید. (در حالی که این مورد برای قدم زدن کلوگو منظور شده است و ضمیمه دیگری نیز دارد که فقط با آن مدل سازگار است ، ما متوجه شدیم که این با راهپیمای مسافرتی ما کار کرده است.) با این وجود شاید ابتدا بخواهید بررسی کنید که باعث نمی شود قدم زدن شما ایجاد نشود. هنگام وصل کردن نوک کلوگو حداکثر 2 پوند را در اختیار دارد.

در حالی که ما Colugo را با دیگر سازمان دهنده های قدم زدن یا بسته های فانی مقایسه نکردیم ، فهمیدیم که آن به عنوان لوازم جانبی کیف پوشک ما تهیه شده است - خصوصاً یک روز صبح که به ما گفته شد ما نمی توانیم کیف پوشک خود را به موزه ببریم. ما آنچه را که لازم داشتیم به کلوگو ، از جمله یک پوشک ، دستمال مرطوب ، یک جفت شلوار اضافی ، کیف پول ، تلفن ، و کلیدها تغییر دادیم. همانطور که کودک شما از پوشک و بطری پیشی می گیرد ، و بار شما شروع به سبک تر می کند ، Colugo می تواند راهی موثر برای حمل حداقل های مورد نیاز شما باشد. به علاوه ، به نظر می رسد که بسته fanny در حال بازگشت است.

مراقبت: شستشوی ماشین به طور جداگانه سرد است. خشک هوا

جیب ها و سازماندهی: هشت جیب روی Colugo On the Organizer شامل یک جیب کوچک فشرده شده روی جلوی بسته فانی ، یک جیب زیپ گسترده در پشت برای وسایل مسطح ، متفرقه و یک جیب مش فشرده در داخل لپ تاپ برای وسایل کوچک و سبک مانند یک بسته سفره ای از بافت. تقسیم کننده های نایلونی خالی محفظه اصلی را به سه قسمت تقسیم می کنند و داخل و خارج می شوند بنابراین می توانید یک یا دو بطری را به صورت عمودی با کیسه در حالت سازمان دهنده پرسه زن ذخیره کنید. همچنین یک کلیپ کوچک برای وصل کردن کلیدها و یک جیب الاستیک با دسترسی آسان در قسمت پشت محفظه اصلی وجود دارد تا بتوانید تلفن خود را داخل آن بکشید.

نقص اما نه دلالان: شما نیاز به بسته بندی کیف برای انتقال از سازمان دهنده قدم ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی زدن به بسته fanny و بالعکس دارید. به عنوان مثال ، که به عنوان یک سازمان دهنده قدم زدن باز شده است ، تقسیم کننده جیب داخلی به شما امکان می دهد یک بطری را به صورت ایستاده به طور ایمن ذخیره کنید. اما اگر می خواهید آن بطری را با خود ببرید و پکیج فانی را بالا بکشید ، مجبور خواهید بود که بطری را در کنار آن قرار دهید.

وزن: 9.5 اونس.

رنگ ها: سیاه ، استتار ، گل

چگونه انتخاب کردیم
مجموعه ای از کیسه های پوشک تست شده در طی روند بررسی این قطعه
عکس: الن لی
در تحقیقات و از طریق مصاحبه های ما با خرده فروشان وسایل بچه داری و مکالمات با ده ها والدین ، ​​دریافتیم که یک کیف پوشک خوب باید باشد:

حمل راحت: ما به دنبال تسمه های خالی ، تعادل مناسب و وزن کم بودیم. یک نگاه شکاکانه به سمت کیف هایی می اندازیم که هنگام خالی بودن ، بیش از 3 پوند وزن دارند. راحتی ذهنی است و ما می خواستیم گزینه هایی را برای افرادی انتخاب کنیم که کیسه های پیام رسان را راحت تر از کیف های شانه می بینند. امتیاز جایزه برای کیف هایی که می توانند به روش های مختلفی حمل شوند.
تمیز کردن آسان: در حالت ایده آل ، کیسه قابل شستشوی ماشین است یا حداقل با موادی ساخته می شود که به راحتی تمیز می شوند و لکه ها و بوها را جذب نمی کنند.
به اندازه کافی اتاق: حداقل یک کیف پوشک با اندازه کامل باید چندین پوشک ، دستمال مرطوب ، یک پد تعویض ، تغییر لباس ، تنقلات ، بطری ، یک اسباب بازی یا کتاب کوچک ، تلفن همراه ، کلید و کیف پول را در خود نگه دارد. برای بسیاری از مسافرت های ما ، ما نیز در یک صندلی توالت قابل حمل برای کودک نو پا آموزش ، پیراهن ، پیراهن ، نوت بوک و قلم های من. (ما برای بسته بندی فانی یک استثنا ایجاد کردیم ، زیرا این اندازه کامل نیست.)
با جیب های مناسب: ما دریافتیم که انواع مختلفی از بسته شدن جیب - زیپ ، آهنربا ، Velcro ، ضربه محکم و ناگهانی ، الاستیک - مسیری طولانی را برای ساختن یک کیسه بصری و دسترسی آسان طی می کنند. ما همچنین راحتی داشتن حداقل یک جیب باز و خارجی برای نگه داشتن یک بطری آب یا شیر را ترجیح دادیم. یک جیب عایق بندی شده برای بطری ها خوب اما ضروری نبود. در حالی که بدون تعویض لنت ، کیف ها را رد نکردیم ، اما مواردی را که شامل آنها نمی شد ، یادداشت کردیم.
بادوام: ما می خواستیم کیف هایی را پیدا کنیم که در طی چند سال و بیش از یک کودک صدها مسافرت (و تغییر پوشک) به خوبی حفظ شود. کیسه هایی را که شکایات مکرر در مورد زیپ های شکسته و سایر نشانه های ضعیف بودن کاردستی داشت ، برکنار کردیم. ما همچنین این احتمال را در نظر گرفتیم که پس از اینکه کودکمان از پوشک خارج شد ، به استفاده از کیف ادامه دهیم.

قیمت مناسب: شما می توانید کیف های پوشک را با قیمتی معادل 15 دلار و به اندازه 1500 دلار پیدا کیف نوزاد ایرانی ساک لوازم نوزاد چیکو  ساک لوازم نوزاد دوقلو کنید. ما برای یک میانه انتخاب کردیم و قیمت حداکثر 200 دلار تعیین کردیم. ممکن است یک کیف ارزان قیمت ترجیح داده شود زیرا ممکن است شما فقط در چند سالی که کودک شما در پوشک است از این کیف استفاده کنید. از طرف دیگر ، کیسه هایی که در انتهای بالاتر از محدوده قرار دارند ، اغلب دارای جزئیات متفکرانه و مواد و ساخت کیف لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ارزان و سازهای بهتری هستند و می توانند در طی مرحله پوشک برای چندین کودک دوام داشته باشند. مهم نیست ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی از قیمت ، مهم است که یک کیف را که از آن لذت می برید و دوست دارید از آن استفاده کنید ، تهیه کنید ، زیرا احتمال دارد هر زمان که با کودک خود بیرون می روید ، آن را حمل کنید.
چگونه آزمایش کردیم
مجموعه ای از محصولات کودک در کف پخش می شود ، از جمله کوله پشتی ، اسباب بازی ، لباس و وسایل مراقبت از کودک.
عکس: الن لی
برای نسخه اصلی این راهنما ، لیست اولیه 40 کیسه را به 14 مورد کاهش دادیم ، از جمله چندین کوله پشتی ، که اکنون بخشی از راهنمای کیف پوشک کوله پشتی ما هستند. ما طراحی کلی ، ویژگی ها و ساختار جیب را با دقت بررسی کردیم. من و همسرم شش هفته در زندگی روزمره کیسه ها را صرف کردیم ، حداقل از دو روز برای هر کیسه استفاده کردم و بهترین آن ها برای خیلی طولانی تر از آن (من یک زن 5 پا 3 هستم ؛ شوهرم 5 پا است -10). ما به طور کلی کیسه ها را با وسایل اولیه بسته بندی کردیم: چند پوشک ، یک دستمال سفره ، تعویض لباس برای پسر 18 ماهه ما ، یک کیسه ناهار عایق بندی شده با میان وعده ها (معمولاً کراکر ، Cheerios ، میله گرانولو و پرتقال). ) ، یک بطری آب یکبار مصرف 16.9 اونسی ، ضد آفتاب ، اسباب بازی ها (معمولاً یک ماشین اسباب بازی یا دو نفر) ، بافت ، ضد عفونی کننده دستی ، تلفن هوشمند ، کیف پول و کلیدها.

ما از کیسه های پوشک در هواپیما استفاده کردیم و در ساحل ، Costco ، باغ وحش ، زمین بازی ، رستوران ها ، یک بازی فوتبال بچه ها ، موزه ها و استخر. تقریباً تمام کیسه های پوشک در طول تعطیلات خانوادگی به هاوایی با ما سفر می کردند ، جایی که در بیشتر روزها مرطوب ، شنی ، گاه بارانی بود و در حدود 85 تا 100 درجه فارنهایت بود. ما کیسه ها را بر روی پرسه زن خود آویزان کردیم - که در واقع چندین بار نوک پستان خورد ، اگرچه خوشبختانه با کودک بسته شده در داخل آن نیست! در اکثر موارد از راه دور ، پوشک کودک را تغییر دادیم تا ببینیم چیدمان قابل تغییر را تنظیم کرده و به پوشک و دستمال مرطوب برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۳۶
محمدرضا رازقی

قیمت کیف لوازم نوزاد در تمام شهرهای ایران

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

دو جیب مش الاستیک اضافی در طرفین کیسه می توانند یک بطری کودک ، یک قهوه Thermos ، یک بطری بزرگ آب بزرگ یا یک ظرف بزرگ ضد آفتاب را حمل کنند. مانند اکثر کیسه های پوشک ، پرش پرش نیز دارای شکاف بیرونی در پشت برای تغییر پد تعویض آن است (که قابل شستشوی دستگاه است). در بالای کیف ، یک جیب زیپ دار با احتیاط گوشی و کلیدهای شما را ایمن نگه می دارد. ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند یکی دیگر از جیب های زیپ دار بسیار بزرگتر که در قسمت جلوی کیف قرار دارد می تواند یک کتاب یا لوح ، کیف پول بزرگ و سایر موارد دیگر را در خود جای دهد. در داخل محفظه اصلی زیپ دار دو جیب الاستیک برای پوشک و دستمال مرطوب وجود دارد ، به همراه دو جیب باریک و باریک که می توانند قلم و مداد را نگه دارند (اما خیلی بیشتر نیست).

 

نقص اما معامله گر نیست: امضاء Skip Hop Duo به اندازه کافی برای همه افراد جادار نخواهد بود. در صورتی که یک کودک مجرد در پوشک داشته باشید ، می تواند به اندازه کافی احساس ناراحتی کند ، اگر بیش از یک کودک خردسال دارید ، از پوشک پارچه ای استفاده می کنید (که فضای بیشتری را در خود جای می دهد) ، قصد مسافرت مکرر را دارید یا می خواهید شخصی حمل کنید. وسایلی مانند لپ تاپ در کیف پوشک شما. وقتی در طی پرواز چند ساعته از پرش پرش به پرش هوپ استفاده کردم ، با اضافه کردن لپ تاپ و لوازم بهداشتی اولیه به محتوای معمول آن ، به سختی ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساک لوازم نوزاد چیکو  ساک لوازم نوزاد دوقلو می توانم محفظه اصلی را زیپ کنم. اگر به دنبال فضای بیشتر هستید ، Skip Hop Mainframe ، یکی از انتخاب کیف های پوشک کوله پشتی ما را در نظر بگیرید.

رایج ترین شکایتی که درباره این کیف شنیده ایم این است که محفظه اصلی زیپ دار عمیق ، باریک و به اندازه کافی بزرگ نیست. از طرف طرف ، محفظه باریک به معنای آن است که پرش پرش ، مانند بسیاری از کیسه های پوشک دیگر که مورد آزمایش قرار گرفته ایم ، وقتی پر می شوند خیلی حجیم نمی شوند. اما این بدان معناست که شما ممکن است در انباشت چیزهای خود در محفظه اصلی قرار بگیرید و هرگونه تلاش برای سازماندهی را شکست دهید.

وزن: 1¾ پوند

رنگها: مشکی ، تخته سنگ (خاکستری ذغال سنگی) ، شورون خاکستری و سفید و دو سایه خاکستری هدر

همه زنگ ها و سوت ها: JuJuBe B.F.F.
پوشک-Lowres-1276
کیف های Ju-Ju-Be دارای برخی ویژگی های متفکرانه (اما نه ضروری) مانند جیب عینک آفتابی آستین دار و حلقه کلید الاستیک هستند. عکس: مایکل هشن

پوشک-پایین-1200
JuJuBe B.F.F. بیشترین گزینه پیکربندی در هر کدام از گزینه های انتخابی ما را داشت. عکس: مایکل هشن

چه کسی در این زمینه است: والدینی که می خواهند تطبیق پذیری داشته باشند. متفکرانه ، حق بیمه جزئیات؛ چاپ های سرگرم کننده ، شیک. و ماشین قابل شستشو

چرا عالی است: JuJuBe B.F.F. یک کیف خوب و بادوام ، ساخته شده و دارای ویژگی های برجسته است که در محدوده بالایی از هزینه قرار دارد اما هنوز هم ارزش خوبی را ارائه می دهد. می توان آن را به عنوان کوله پشتی ، کیسه مسنجر ، کیف دستی یا هواپیما پوشید. B.F.F. دارای چند تسمه است که قابل تنظیم و سریع و آسان برای جدا کردن و جدا کردن آنها هستند (اگرچه دریافتیم که بعضی اوقات آنها هنوز هم می توانند در راه باشند). کیف دارای ظاهری و ظاهری عالی است و جزئیاتی از قبیل سخت افزار فلز طلا را در خود جای داده و در طیف وسیعی از چاپهای روشن و رنگارنگ (از جمله همکاری های گاه و بیگاه با طراحانی مانند Tokidoki) قرار می گیرد. این شامل ویژگی های اضافی است که خوب اما ضروری نیستند - مجموعه ای از پا به سبک چمدان ، کیف را از روی سطح کثیف نگه می دارد ، به عنوان مثال. نمای بیرونی برای مقاومت در برابر لکه ها با تفلون پوشیده شده است ، و والدین گزارش داده اند که کیف آنها هنوز پس از ماه ها استفاده از ظاهر جدید به نظر می رسد. اگرچه برخی از شکایات گاه به گاه از شکسته شدن کارها را مشاهده می کنید ، ساخت و ساز قوی احساس می کند.

مراقبت: ماشین شستشوی چرخه سرد و ملایم. خط خشک.

جیب ها و سازماندهی: والدین از ترکیب متفکرانه B.F.F. ، به ویژه "جیب مامان" ، محفظه ویژه زیپ شده ای را در قسمت جلوی کیف تحسین کرده اند که شامل یک حلقه کلید الاستیک و یک جیب میکرو فیبر منحصر به فرد برای عینک آفتابی است. دو جیب عایق باز اما محکم در دو طرف کیف برای بطری ها مناسب است (اما عایق های خوبی نبودند). یک پد در حال تغییر (شامل) را می توان درون جیب پنل پشتی کیف قرار داد. ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند محفظه اصلی شامل سه جیب زیپ دار و چهار جیب الاستیک است.

نقص اما نه دلالان: بعضی از والدین شکایت کردند که B.F.F. برای نیازهای آنها کافی نبود یکی از مشتری های معتبر گفت: "متأسفانه خیلی کوچک است. من نتوانستم نیمی از وسایل مورد نیاز خود را در کیسه پوشک خود به طور مرتب در این جا قرار دهم ... اگر JuJuBe نسخه بزرگتر این کیف را تهیه می کرد ، من آن را با ضربان قلب خریداری می کردم. "

وزن: 2.8 پوند

رنگ ها: 24 جامد و الگوی ، از جمله سیاه ، خاکستری ، گل و دریایی

مینیمالیسم عالی: Babymel Robyn Convertible
diaperbags-lowres-7491
Babymel Robyn با یک صندوق در حال تعویض و یک کیسه عایق بندی شده برای بطری همراه است. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7574
Babymel Robyn شیک و روان. عکس: سارا کوبوس

بدون عنوان-7
برای تبدیل Babymel Robyn از کوله پشتی به کیف شانه ، تسمه را به سمت بالا می کشید. برای انجام معکوس ، انتهای بند را به پایین بکشید. ویدئو: سارا کوبوس

پوشک-پایین-7561ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساک لوازم نوزاد چیکو  ساک لوازم نوزاد دوقلو وقتی بند تمام راه را بالا کشید ، کیف را می توان روی شانه حمل کرد. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7486
Babymel Robyn دارای جیب های کمتری نسبت به سایر انتخاب های ما است اما می تواند تمام ضروریات را حفظ کند. عکس: سارا کوبوس

diaperbags-lowres-7491
Babymel Robyn با یک صندوق در حال تعویض و یک کیسه عایق بندی شده برای بطری همراه است. عکس: سارا کوبوس

پوشک-Lowres-7574
Babymel Robyn شیک و روان. عکس: سارا کوبوس

1 از 5
انتخاب ما
Babymel Robyn کانورتیبل
Babymel Robyn کانورتیبل
گزینه ای شیک و روان
این کیف می تواند به روش های مختلفی پوشیده شود و با کشش تسمه ها تبدیل شود. جیب های کمتری دارد و تمیز کردن آن از انتخاب های دیگر سخت تر است.

85 دلار از آمازون
85 دلار از BuyBuy Baby
چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که می خواهند انعطاف پذیری حمل کیف خود را به طرق مختلف با چیزی که به نظر نمی رسد مانند یک کیف پوشک باشند.

چرا عالی است: ما قدردانی کردیم که انتقال Babymel Robyn از یک کیف دستی به کوله پشتی آسان بود. این تسمه فقط یک تسمه بلند دارد و نه تسمه های مختلف ، مانند JuJuBe B.F.F. ، کوله پشتی پاتونیا ترشی پایین جعبه ای ، و مارک و گراهام مرسر. بند را در یک جهت بکشید و تسمه آن طولانی شود و به یک کیسه شانه یا متقاطع تبدیل شود. هر دو انتها را در جهت دیگر بکشید و کیف به کوله پشتی تبدیل می شود. همچنین از دسته های مخصوص حمل و نقل جداگانه استفاده می شود.

مراقبت: نقطه را با پارچه مرطوب یا اسفنج تمیز کنید.

جیب ها و سازمان ها: Babymel Robyn جیب های کافی برای دسترسی دارد. دو جیب باز می توانید یک بطری را از یک طرف و دستمال مرطوب پوشک را از طرف دیگر نگه دارید ، با یک فلپ Velcro که بلند می شود تا دستمال مرطوب را جدا کند. (برخی والدین شکایت کردند که جیب آنها به خوبی دستمال مرطوب آنها نیست ، اما ما با دستمال مرطوب 32-هوگی خود مشکلی نداریم.) یک تکه بزرگ در جلوی کیف بسته می شود و به جیب جیب به اندازه کافی برای یک 8 باز شده است. قرص اینچ یا پد در حال تغییر. در داخل محفظه اصلی یک جیب کوچک زیپ دار برای اشیاء با ارزش ، دو جیب الاستیک  برای پوشک یا بطری های اضافی و یک جیب Velcroed مسطح برای وسایل کوچک و متفرقه قرار دارد.

نقص اما دلالی نیست: تمیز کردن Robyn کار ساده ای نیست. اگرچه دارای داخلی پلی استر قابل پاک شدن است ، اما محفظه اصلی به طور کامل زیپ نمی شود ، و همچنین نمی توان داخل آن را بیرون زد. ما در رسیدن و برداشتن خرده های شیر و پوسته پوسته شده که از ناخوشایند زیر یک درز ضخیم در انتهای کیسه گشاد شده بود ، مشکل داشتیم.

وزن: 1.5 پوند (نسخه بوم) تا 2.2 پوند (چرم وگان)

رنگ ها: هفت گزینه رنگ و پارچه ، از جمله جیر تیره خاکستری ، بوم قرمز و چرم برنزه برنزه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۲۵
محمدرضا رازقی

راهنمای استفاده از ساک لوازم کالرلند و چیکو

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

ما در طی سه سال گذشته 19 کیسه پوشک را آزمایش کرده ایم ساک لوازم نوزاد که آنها را با پوشک ، بطری و میان وعده در بیش از 70 راه دور پر کرده ایم و چندین کیسه شانه ، مسنجر ، کراس اوور و کیسه های قابل تبدیل پیدا کرده ایم که برای جمع کردن وسایل کودک بسیار مناسب است.

برای خارج کردن خانه از خانه با کودک خود نیازی به یک کیف پوشک مشخص ندارید ، اما داشتن یک کیف کامل مجهز به آن می تواند مطمئناً بیرون کشیدن درب و تغییر دادن بچه خود را راحت تر کند. در حالی که کیسه های پوشک به طور کلی مجهز به پد تغییر و سازمان داخلی برای نگه داشتن دستمال مرطوب ، پوشک ، بطری کودک و وسایل شخصی هستند ، می توانید از کیفی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید (مانند یکی از انتخاب های کیف دستی ما ، که مورد علاقه والدین است). کارکنان) با یک پد قابل حمل یا کلاچ کوچکتر پوشک و / یا استفاده از کیسه های پلاستیکی ساک وسایل نوزاد یا مکعب های بسته بندی برای کمک به شما در یافتن سریع آنچه نیاز دارید.

از هر کیسه ای که استفاده می کنید ، به خاطر داشته باشید که آکادمی اطفال اطفال آمریکا و بیشتر شرکت های پرسه زن توصیه می کنند که از آویزان کردن کیسه های دسته دار به دلیل خط لوله ای که ایجاد می کند ، جلوگیری کنند (هرچند که بیشتر سازندگان کیف های پوشک و والدین این هشدار را نادیده می گیرند).

بعضی از کیف هایی که به آنها نگاه کردیم می توانند به کوله پشتی تبدیل شوند ، اما اگر کیفی قیمت ساک لوازم نوزاد را که برای حمل عقب طراحی شده باشد ترجیح می دهید که هر دو دست را آزاد کند ، ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد کیف های پوشک کوله پشتی را بررسی کنید.

گزینه های ارگونومیک بیشتر
کیف های پوشک کوله پشتی مورد علاقه ما
کیف های پوشک کوله پشتی مورد علاقه ما
ما 15 کیسه پوشک کوله پشتی را در سبکهای مختلفی آزمایش کردیم تا بهترین کیف ها را برای خانواده هایی با انواع نیازها و سلیقه ها پیدا کنیم.

تحقیق

چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که می خواهند یک کیسه پوشک عملی را داشته باشند می توانند به آنها اعتماد کنند تا هر آنچه را برای روز لازم دارند نگه دارند.

چرا عالی است: Skip Hop Duo Signature یک کیف شانه محکم ، راحت و کیف وسایل کودک  خوش ساخت و دارای آرایه ای ایده آل از جیب است که امکان ذخیره ، ساماندهی و دسترسی سریع به تمام تجهیزات لازم کودک خود را آسان می کند. تقریباً تمام ویژگی های یک کیف بزرگ پوشک را دارد و کمتر از نیمی از قیمت بسیاری از آنها هزینه دارد. تسمه های بدون لغزش و دستگیره قابل تنظیم ، حمل کیف را آسان و راحت می کند. دریافتیم که تسمه قابل تنظیم به اندازه کافی طولانی است تا بزرگسالان کوچکتر و متوسط ​​بتوانند آن را به سبک رسول کیسه ای حمل کنند.

مراقبت: نقطه را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. محفظه اصلی باریک برای تمیز کردن در مقایسه ساک لوازم کالرلند با سایر کیسه های پوشک کمی چالش برانگیز است ، اما مواد پلی استر به اندازه کافی لغزنده است که هنوز می توانستیم به راحتی آن را تمیز کنیم.

جیب ها و سازماندهی: یکی از ویژگی های برجسته Skip Hop Duo ، ترکیبی از 10 جیب باز و فشرده است که باعث می شود تا بتوانید به راحتی ذخیره کنید و سریع هر چیز مورد نیاز را بگیرید. چهار جیب خارجی برای دسترسی به چیزهایی که یک دست دارند بسیار عالی است. دو تا جیب بزرگ هستند که مغناطیسی بسته هستند و می توانند بطری های شیر ، میان وعده ساک لوازم چیکو یا پوشک و دستمال مرطوب را نگه دارند. کیف های رقبا دارای جیب های مشابه هستند ، اما پرش پرش از بسته شدن مغناطیسی ساده اما هوشمندانه آنها.

چرا باید به ما اعتماد کنید
همه چیز را نگه دارید: کیف پوش پوش را امضا کنید
همه زنگ ها و سوت ها: JuJuBe B.F.F.
مینیمالیسم عالی: Babymel Robyn Convertible
زندگی فراتر از پوشک: کوله پشتی قابل تبدیل با مارک و گراهام Mercer
دشوار و سودمند: واحد والدین تام بیون
راحت و جمع و جور: Colugo On the Organizer
چگونه انتخاب کردیم
چگونه آزمایش کردیم
رقابت
منابع

چرا باید به ما اعتماد کنید
من نزدیک به 100 کیسه پوشک پرفروش را به صورت آنلاین بررسی کردم ، صدها کیف وسایل و لوازم دوقلو  بررسی کاربر را خواندم ، از طریق تقریباً دوجین نمایش اسلایدهای کیف پوشک کلیک کردم و ده ها دور دیگر را در سایت های پدر ، همجنس گرا ، مادر ، مادر ، والدین و والدین بررسی کردم. من والدین و مراقبان تصادفی را در اطراف محله متوقف کردم و از کیسه های پوشک آنها سؤال کردم. من به طور غیر رسمی بیش از 60 مادر و پدر را از طریق رسانه های اجتماعی و دیگر انجمن های والدین آنلاین ، مشغول گفتگو کردم ، با کارمندان در چهار فروشگاه محلی کودک چت کردم و با مگ کالینز لیست لوسی با وبلاگ نویسی والدین مصاحبه کردم. من همچنین با بنیانگذار Diaper Dude ، کریس پگولا و نمایندگان سایر شرکت های کیسه پوشک صحبت کردم.

برای به روزرسانی این بررسی ، و برای راهنمای کوله پشتی پوشک ما ، با جنا مک لین ، مادر و مدیر Tot Tank ، فروشگاه خرده فروشی لوازم کودک در Alameda ، کالیفرنیا مصاحبه کردم. من همچنین با ژانل اندرسن ، صاحب شرکت Bird & Bean ، یک خرده فروش محصولات کودک و کودک در برکلی ، کالیفرنیا ، مشورت کردم. آنها مشاهدات و بینش هایی از روند کیف های پوشک و همچنین ترجیحات خرید والدین را به اشتراک گذاشتند. من همچنین با بیش از دوجین والدین از طریق رسانه های اجتماعی و حضوری در مورد کیف های پوشک آنها ، یک بررسی جدید و غیررسمی انجام دادم.

در کل ، بین سال های 2017 و 2019 33 کیسه را آزمایش کردم. من به عنوان پدر و مادر سه نفری ، از جمله یک کودک نوپا که کاملاً خرد نشده است ، 10 سال گذشته را نیز صرف کرده ام که در حدود یک کیسه پوشک یا دیگری است. من یک روزنامه نگار دیرینه خرید اینترنتی ساک وسایل ، من همچنین راهنمای Wirecutter را برای برنامه ها برای مدیریت تلفن های بچه ها نوشتم.

همه چیز را نگه دارید: کیف پوش پوش را امضا کنید
diaperbags-lowres-1244
مانند بسیاری از بهترین کیسه های پوشک که پیدا کردیم ، پرش پرش را می توان چندین راه انجام داد - به عنوان یک کیف شانه در اینجا یا با دستگیره های کوتاه تر ، به عنوان یک اسباب بازی. عکس: مایکل هشن

پوشک-Lowres-1189
Skip Hop Duo Signature مورد علاقه چند ساله والدین است زیرا به دلیل داشتن جیب های مفید و از آنجا که مراقبت از آن آسان است. عکس: مایکل هشن

diaperbags-lowres-1284
یک جیب فشرده با احتیاط گوشی هوشمند و کلیدهای شما را ایمن نگه می دارد. عکس: مایکل هشن

پوشک-Lowres-1258
ترکیبی از جیب های باز و زیپ دار ، پرش پرش را آسان ترین کیسه ای است که برای ساماندهی و دسترسی به وسایل شما سعی کرده ایم. عکس: مایکل هشن

پوشک-Lowres-1259
جیب مش الاستیک در طرفین می تواند یک بطری بزرگ آب ، بطری کودک یا ظرف ضد آفتاب را در خود نگه دارد. عکس: مایکل هشن

diaperbags-lowres-1244
مانند بسیاری از بهترین کیسه های پوشک که پیدا کردیم ، پرش پرش را می توان چندین راه انجام داد - به عنوان یک کیف شانه در اینجا یا با دستگیره های کوتاه تر ، به عنوان یک اسباب بازی. عکس: مایکل هشن

پوشک-Lowres-1189
Skip Hop Duo Signature مورد علاقه چند ساله والدین است زیرا به دلیل داشتن جیب های مفید و از آنجا که مراقبت از آن آسان است. عکس: مایکل هشن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۲۰
محمدرضا رازقی

کیف با تو

کیسه های دفع پوشک
تغییرات پوشک خوب است ، بیشتر اوقات کثیف و کاملاً صریح و آشکارا شهرت زیادی در مورد بوها ندارند. ما نمی توانیم این کیسه های کوچک را به اندازه کافی توصیه کنیم! آنها به صورت راحت تری می آیند  ساک لوازم نوزاد ، فقط یکی را بیرون بیاورید ، پوشک کثیف را رها کنید ، آن را ببندید - Voila! دیگر بوی پوشک ندارد. این موارد همچنین برای مواردی مانند کودک که دچار ضایعات منفجر شده باشد ، مفید است. من مطمئن هستم که همه ما آرزو می کنیم که بتوانیم هر لباس شخصی را که قربانی یکی از این حوادث است ، بیرون بیاوریم ، اما از آنجا که بیشتر ما نمی توانیم ، یکی از این کیف های راحت را برای پرتاب لباس های آلوده از آن استفاده کنید تا جایی که شما بتوانید به خانه برید. بشورش. این ما را به مورد بعدی خود می رساند ...

لباس جایگزین
لباس دیگر همیشه ضروری برای کیف شما است. از بیش از حد پاشیدن ، ریخت و پاش و انفجار (مانند آنچه در بالا به آن اشاره کردیم) هیچ وقت نمی دانید چه زمانی کودک ممکن است نیاز به تغییر لباس داشته باشد. چیز ساده ای را مانند یک بدنه انتخاب کنید و با بزرگ شدن کودک و تغییر فصل ، حتما لباس را بچرخانید.

فرمول و شیردهی


لوازم فرمول
اگر فرمول شما را تغذیه می کنید ، نمی خواهید یک قوطی کامل را با خود حمل کنید. قبل از پر کردن فرمول (مانند شکل بالا) که دارای سه محفظه برای نگه داشتن پودر از پیش اندازه گیری شده است ، از قبل پر کنید. بسته به اینکه چه مدت از خانه خارج می شوید ، حداقل دو بطری خالی را روی دست خود داشته باشید و به اندازه کافی دو خوراک آب نیز داشته باشید!

شیر دادن
به طور معمول اگر شما شیر مادر کیف وسایل بچه دوقلو  می دهید ، به استثنای پدهای پستان ، به مواد اضافی احتیاج ندارید. با این حال ، گاهی اوقات برای تأمین شیر خود به تقویت نیاز دارید! اینجاست که شیرینی شیرها و میله های شیرخوری Milkmakers ایده آل برای دستیابی ساک لوازم کودک  به آنهاست. روزانه یک تا دو وعده می تواند به افزایش شیر شما کمک کند ، و آنها بسیار خوشمزه هستند.

لوازم تغذیه و میان وعده


نوشیدنی
داشتن آب در دست لازم است از حدود 6 ماهگی شروع شود. همیشه فنجان کوزه ای مورد علاقه خود را با آب پر کنید و آماده کنید. مورد علاقه ما جام معجزه 360 است - هرگز نشت نمی کند! برای دستیابی سریع این وسیله را در یکی از جیب های جلوی کیف خود نگه دارید. خودت را هم فراموش نکن ، مامان! آب را در قوطی قابل استفاده مجدد مورد علاقه خود نگه دارید.

وعده های غذایی
این بسته به سن کودک شما و در صورت تهیه غذای کودک خود ، کمی متفاوت خواهد بود. در حال حاضر وسایل دستی زیادی در بازار وجود دارد که می توانند به تغذیه در گردش کمک کنند. به عنوان مثال ، Go Bowl برای ذخیره سازی آسان مسطح می شود و سپس برای استفاده آسان باز می شود و یا قاشق فشار می یابد غذای بچه خالص را در قسمت پشتی دسته نگه می دارد و به شما امکان می دهد مواد غذایی را مستقیماً روی قاشق فشار دهید. اگر غذای کودک خود را جمع می کنید ، یک کولر کوچک نیز ممکن است برای شما لازم باشد. بهتر است که تمام منابع تغذیه خود را در کنار هم نگه دارید تا با کودک گرسنه از کیف خود کاوش نکنید! یک کیسه را برای نگه داشتن همه چیز انتخاب کنید یا مورد علاقه شخصی ما این است که آن را در یک ظرف Tupperware یا کیف Ziploc نگه دارید.

تنقلات، خوراک مختصر
بچه ها همیشه گرسنه هستند. . . نیازی نیست که به شما نیاز به زرادخانه تنقلات داشته باشید. مشابه مواردی که در Mealtime به آن اشاره کردیم ، برای دسترسی سریع همه تنقلات خود را در یک Ziploc یا همان جیب ساک لوازم چیکو نگه دارید. نگه داشتن آسان وعده های غذایی بسته بندی را در چیزی مانند Snack Catcher ، اجازه می دهد تا دست های کمی به داخل شما برسد و میان وعده ها را از بین نبرید. یکی دیگر از موارد  قیمت کیف وسایل نوزاد  میان وعده ای که ما دوست داریم فیدر غذای تازه است ، برای بچه هایی که یاد می گیرند خود تغذیه کنند می توانید یک قطعه میوه نرم را در قسمت مش قرار دهید و کودک بدون خطر خفگی می تواند با خیال راحت بخورد.

همه بقیه
عزیزم
چی چیز باقی مانده است؟! در این مرحله فقط باید چند مورد به کیف شما اضافه شود. برای کودک ، حتماً یک  ساک لوازم کالرلند اسباب بازی موردعلاقه یا دوتایی مانند یک استراحت را در کیف خود داشته باشید ، از پستانک (در صورت استفاده از این موارد) ، دستمال مرطوب پستانک و یک پتو / پودر نازک تر (اینها چند منظوره و مفید برای خواباندن کودک است ، تف کنید). به عنوان یک روپوش چرخ دستی استفاده کنید!). بسته به فصل و آب و هوا ، ایده خوبی است که نسخه های ضد مسافرتی ضد آفتاب و اشکال را در اندازه سفر داشته باشید.

موارد شخصی
کلیدها ، کیف پول و سایر جلوه های شخصی شما باید نزدیک نگه داشته شوند ، ما کیسه های زیپ جلو را برای این موارد دوست داریم. برخی افراد یک کیسه جداگانه را ترجیح می دهند ، اما چرا فله بیشتری اضافه می کنید ؟!

اکنون که آماده هستید تا با کودک کاملاً آماده شوید ، یک کوله پشتی پوشک تازه خریداری شده + 200 دلار کارت هدیه مانچکین را در اینجا وارد کنید.

آیا ملزومات دیگری وجود دارد که دوست دارید در کیف خود بگذارید که ما از آن خارج شده ایم؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۲
محمدرضا رازقی

مکان های تهیه ساک لوازم دوقلو در تهران

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ

چرا ما آن را دوست داریم
کوچکترین کیف موجود در این لیست با فضای کافی برای قرار دادن خرید ساک لوازم نوزاد یک یا دو پوشک ، یک بسته کوچک از دستمال مرطوب و وسایل والدین مانند سلول ، سونیا و کارتهای اعتباری شماست. بسیار مناسب است برای مسافرت های سریع ، هنگامی که نمی خواهید چیزهای زیادی را با خود بکشید ، و به نظر می رسد شیک دور باسن است.

آیا این مطالب را مفید یافتید؟ به سردبیران ما اطلاع دهید!

انتخاب آنچه برای شما مناسب است
هنگام انتخاب کیف پوشک ، به این فکر کنید که چگونه شما (و شریک زندگی خود یا سایر مراقبان) می خواهید آن را حمل کنید.

هر کیسه ی پوشک را انتخاب کنید باید عملکرد و راحتی لازم را داشته باشد که بیرون رفتن از خانه را با بچه های شما بسیار آسانتر و لذت بخش تر کند.

اشتراک گذاری
این اطلاعات فقط برای اهداف آموزشی و سرگرمی ارائه شده است. ما هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه مسئولیت ، ضرر و زیان و  ساک وسایل بچه خطری ، شخصی و غیره ، که ناشی از آن است ، به طور مستقیم یا غیرمستقیم ، از هرگونه اطلاعات یا توصیه ای موجود در اینجا ، نمی پذیریم بابلیست در این محتوا از پیوندهای وابسته می تواند جبران کند. درباره نحوه نوشتن محتوای Babylist بیشتر بدانید.
والدین | 27 ژوئیه 2018
بسته بندی کردن کیسه پوشک: با کیف لوازم کودک توجه به مادر باتجربه


وقتی نوبت به نوزادان تازه وارد می رسد ، می توان بسیاری از مناطق ناآشنا را یاد گرفت: یادگیری چگونگی درست شنا کردن  ساک لوازم کالرلند ، پیگیری چند پوشک مرطوب کودک و اینکه واقعاً چه نیازی به بسته بندی در کیف پوشک خود دارید؟ به نظر می رسد قبل از عزیمت با کودک می توانید نیمی از خانه خود را بسته بندی کنید ، اما ما در اینجا هستیم تا راهنمایی های با تجربه را در مورد این موضوع به شما ارائه دهیم. ما با دوستان خود در Freshly Picked عضو شده ایم که اتفاق می افتد یکی از شیک ترین و راحت ترین کیف های پوشک را در بازار تهیه کنیم! به انتهای پست بروید تا یاد بگیرید که چگونه می توانید برای بردن یک کیف پوشک تازه انتخاب شده خود و 200 دلار به Munchkin.com شانس خود را برای پر کردن آن وارد کنید!

کیسه پوشک خود را بسته بندی کنید
اولین چیزهایی که اول ، واقعاً چه چیزهایی را برای بسته بندی در کیف خود نیاز دارید؟

ملزومات پوشک


پوشک
مورد واضح در اینجا پوشک است. اما ، چند پوشک؟ یک قانون خوب برای داشتن 1-2 روز کافی است که چند ساعتی را در بر می گیرد. بسته به سن کودک ، به طور متوسط ​​هر دو ساعت یکبار پوشک بچه را عوض می کنید ، بنابراین ساک لوازم نوزاد دوقلو  داشتن حدود 10 تا 12 مقدار خوبی است. البته اگر قرار است یک روز طولانی از بین برود ، تعداد بیشتری بسته بندی کنید!

دستمال مرطوب
در مورد دستمال مرطوب ، با یک بسته کامل بچسبید. تعویض پوشنده طراح شامل یک دستمال مرطوب و راحت است که مقدار کمی از آن را نگه می دارد که می تواند داخل جیب داخلی باشد. این بسیار عالی است وقتی می خواهید کل پد متغیر را بگیرید و تمام وسایل مورد نیاز خود را داشته باشید. با این حال ، ما توصیه می کنیم که یک بسته بزرگتر در مادران با تجربه آماده بدانید که دستمال مرطوب بچه برای خیلی بیشتر از لوازم ساک وسایل چیکو  توالت کودک بسیار مفید است.

پد تغییر پوشک
بیشتر کیسه های پوشک دارای پد تعویض خود هستند ، بنابراین اگر می خواهید فقط با استفاده از یک کیف موجود در آن چسبیده باشید اشکالی ندارد! اگر می خواهید چیزی که به راحتی می توانید از کیف خود جدا کنید و برای انجام تغییرات با مادر یا پدر گرفته شده باشید ، این تعویض پوشک را به شما پیشنهاد می کنیم. خوب و باریک بسته است اما جیب های داخلی زیادی برای ساک لوازم نوزادی نگه داشتن پوشک دارد و همه را در یک مکان پاک می کند. حتی اگر حسی ندارید که تمام کیف را با خود حمل کنید ، می توانید وسایل شخصی خود را نگه دارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۰۴
محمدرضا رازقی

مهم ترین شاخص های انتخاب ساک لوازم کالرلند

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

آنچه والدین بابل می گویند
وی دارای جیب های زیادی است. کلیپ های قدم زدن یک ویژگی واقعاً عالی هستند. "-Liz
چرا ما آن را دوست داریم
مانند یک ابرقهرمان ، B.F.F. کیف از یک لحظه بیش از حد شانه به یک کیسه مسنجر به یک کوله پشتی در یک لحظه تبدیل می شود. این می تواند ضرب و شتم ایجاد کند - مواد پوشیده شده با تفلون آن ، خاک و لکه ها را دفع می کند و قابل شستشوی  خرید اینترنتی ساک وسایل کودک دستگاه است. والدین ، ​​بیش از بندهای شانه ای عایق بندی شده و حافظه فوم را از بین می برند. اما برای کسانی که به پوشک پارچه ، دوقلوها یا تجهیزات پمپاژ نیاز به یک تن فضای دارند ، این کیف می تواند کوچک باشد.

آنچه والدین بابل می گویند
وی گفت: "من عاشق کیسه های گسترده هستم. پیدا کردن چیزها را آسان می کند. این کیف بسیار زیادی را نگه می دارد ، اما خیلی بزرگ نیست. "-ماری
چرا ما آن را دوست داریم
اگر یک کیف پوشک می خواهید که به عنوان یک کیف پول بزرگ دو برابر شود ، Triple Threat قطعاً با این لایحه متناسب است. جیب های زیادی برای انبار کردن وسایل ضروری از جمله دو عایق بندی شده دارد. کف ساختاری ، آن را به صورت ایستاده در همه زمانها نگه می دارد ، و وقتی استفاده از آن را به عنوان یک کیف پوشک انجام داده اید ، به عنوان یک حمل مسافرتی کامل است.

چرا ما آن را دوست داریم
این کوله پشتی بزرگ دارای ویژگی نبوغ است: یک ایستگاه در حال تعویض داخلی که مدت زمان زیادی تاشو می شود ، بنابراین می توانید پوشه های کوچک خود را در هر جایی تغییر دهید بدون اینکه قیمت ساک وسایل بچه به سطوح میکروبی فشار بیاورید (یا نگرانی در مورد رنگ آمیزی نیمکت دوستتان ندارید). تنها چیزی که والدین از دست می دهند؟ یک جیب بیرونی با دسترسی سریع برای لکه دار کردن تلفن همراه ، کیف پول یا کلیدها.

آنچه والدین بابل می گویند
"مقدار خوبی برای ذخیره سازی وجود دارد و پد تعویض شده یک وسایل نجات دهنده است. من دوست دارم که بتوانم بین بندهای شانه و کراس اوور و حالت کوله پشتی نیز جابجا شوم. "-Eliza


سازمان عالی
کوله پشتی پوشک پوش Hop Hopa - 59.99 دلار
کوله پشتی پوشک Hop Forma Diap
59.99 دلار
آمازون
59.99 دلار
بابلیست
75.00 دلار
چرا ما آن را دوست داریم
کوله پشتی Forma جایی مناسب تر از شیک است ، جایی برای همه چیز دارد. دو حبه زیپ دار - یک عایق مخصوص نگهداری بطری و مواد غذایی و یک مش برای لباس ، ضد آفتاب یا میان وعده - در محفظه جلوی آن نشسته است. جیب های جانبی خرید ساک نیز عایق بندی شده اند و فضای زیادی در محفظه اصلی برای موارد اضافی وجود ندارد.

آنچه والدین بابل می گویند
"این بسیار مفید است که دست کیف وسایل نوزاد  نباشد! و فضای زیادی برای همه چیز وجود دارد. "-لیندسی

نوشتن آن را به کار
Buttercotch Classic Carryall تازه انتخاب شده - $ 175،00
Carryall کلاسیک تازه انتخاب شده Butterscotch Classic
175.00 دلار
تازه انتخاب شده است
175.00 دلار
چرا ما آن را دوست داریم
این لباس شیک و کاربردی است - به گونه ای طراحی شده است که مانند یک کالایی است که می خواهید کار کنید اما دارای جزئیات کیف پوشک شامل چندین جیب (یکی از آنها عایق بندی شده) در داخل است. یک لپ تاپ 11 اینچی  کیفیت کیف لوازم نوزاد و کودک کالرلند در کنار پد تعویض وجود دارد و می توانید چرم وگان را تمیز پاک کنید.

انتخاب عملی
کیف پوشک کوله ساک وسایل چیکو  پشتی ادی بائر - 49،99 دلار
کیسه پوشک کوله پشتی ادی بائر
49.99 دلار
هدف
49.99 دلار
چرا ما آن را دوست داریم
این کوله پشتی مدرن و خنثی از نظر جنسیتی ، به دلیل ویژگی های متفکرانه توسط مادران و پدران دوست است. این  ساک لوازم کودک شامل یک جیب بطری عایق بندی شده و همچنین یک جیب جانبی است که دستمال مرطوب را از بین می برد. شما حتی در هنگام تغییر پوشک نیازی به باز کردن محفظه اصلی ندارید زیرا مواد ضروری می توانند در جیب های خارجی قرار گیرند.

آنچه والدین بابل می گویند
"سبک است و فضای زیادی دارد. من همه گزینه های ذخیره سازی را دوست دارم. "-شلی جی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۰۰
محمدرضا رازقی

بهترین ساک وسایل های نوزاد سال 2019

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ

بهترین کیف های پوشک سال 2019
نمایش خانوادگی  ساک لوازم خود را در جاده (یا حداقل به پارک) با سهولت و سبک انجام دهید.

بهترین کیف های پوشک سال 2019
عکس پتونییا ترشی پایین
Babylist رجیستری کودک است که به شما امکان می دهد هر کالایی را از هر فروشگاهی از جمله بهترین و شیک ترین کیف های پوشک اضافه کنید. این لیست بهترین لیست ها شامل سبک های کوله پشتی ، بودجه و موارد دلخواه طراح شیک برای گزینه های مادر ، پدر و همچنین یونیکس است. کیف های پوشک بهترین لباس های سال 2019
پوشک کیف اسباب بازی را فراهم می کند ، به والدین اجازه می دهد تا با بچه ها در تنگنا قرار بگیرند بدون اینکه از نگرانی در مورد دلسردی و منفجر شدن آویزان باشند.

آنها بطری ، میان وعده ، اسباب بازی ، کتاب ، پتو ، ملزومات والدین و البته پوشک و دستمال را مرتب می کنند  قیمت ساک وسایل نوزاد ، بنابراین می توانید نمایش خانوادگی خود را در جاده انجام دهید.

آیا به کیسه پوشک نیاز دارید؟
صحبت واقعی: بچه ها غیرقابل پیش بینی هستند. درست وقتی فکر می کنید فرزند شما پر است ، چند دقیقه بعد آنها میان وعده می خواهند. و این به طور عملی تضمین شده است که کودک فوق العاده منظم شما که همیشه ساک وسایل نوزاد  صبح ناامید می شود ، اگر در هر مکانی ناراحت هستید ، دچار انفجار بعد از ظهر می شود (فکر کنید: با هواپیما ، پیاده روی ، خرید ، در آن رستوران زیبا).

قادر به صحبت کردن در مورد ملزومات اصلی به این معنی است که می توانید بدون نیاز به بسته بندی و سر و کار به خانه ، با هر سناریویی که پیش می آید ، مقابله کنید. گفته می شود ، شما می توانید از یک کوله پشتی معمولی یا کیسه مخصوص حمل خود استفاده کنید تا بتوانید آنچه را که کودک شما به آن نیاز دارد را تهیه کند. حتی می توانید یک کلاچ را تغییر دهید - یک پد در حال تعویض تاشو که می توانید پوشک و ملزومات لخت داخل آن را داخل کیف معمولی خود قرار دهید.

انواع کیسه های پوشک وجود دارد؟
کیف های پوشک در سبک های مختلفی ارائه می شوند از جمله:

کوله پشتی: این به شما امکان می دهد که دستان خود را آزاد کنید و حتی می توانید با یک کودک حامل کودک در جلو نیز ارزش آن را داشته باشید.
کیف دستی: بیشترین کیف پول کیسه پوشک است.
Satchels: این غالباً (اما نه همیشه) بندهای طولانی تری دارند و می توانند کراس اوور را بپوشند.
کلاچ: بدون مزخرف ، کوچک و بسیار قابل حمل.
آیا نیاز به کمک دارید تا بفهمید چه نوع کیسه پوشک را دریافت می کنید؟ برای راهنمایی در مورد آنچه باید در نظر بگیرید ، نحوه خرید اینترنتی کیف لوازم دوقلو انتخاب راهنمای کیف پوش را بررسی کنید.

چه مدت از کیسه پوشک استفاده خواهید کرد؟
به احتمال زیاد از سالهای تولد از کودک پوشکی استفاده خواهید کرد ، و شاید در روزهای پیش دبستانی (سلام: حوادث کوچک). از آنجا که احتمالاً سالهاست که از آن استفاده خواهید کرد ، وقتی یک کیف پوشک را انتخاب می کنید ، به این فکر کنید که آیا سبک و رنگ / الگوی چیزی خواهد بود که از الان حدود سه سال می خواهید از آن استفاده کنید.

برای شروع جستجو ، به کیفهای پوشک که والدین بابلیست توصیه می کنند ساک لوازم چیکو ، نگاهی بیندازید.

چگونه بهترین انتخاب کیف های پوشک را انتخاب می کنیم
ما هزاران خانواده بابلیستی واقعی در مورد محصولات کودک مورد علاقه آنها سؤال کردیم. ما محصولات برتر آنها را با ما به اشتراک گذاشتیم و به تحقیق و بینش خودمان - و همچنین برخی از دیسک های شخصی ما - اضافه کردیم تا در مورد بهترین کیف های پوشک بگوییم.

به نظر شما این محتوا مفید است؟ به سردبیران ما اطلاع دهید!

بهترین دوست یک پرسه زن
کیف پوش پوش را امضا کنید Hop Duo - 40.49 دلار
کیف پوش پوش را امضا کنید
40.49 دلار
هدف
40.49 دلار
آمازون
43.49 دلار
لوبیاهای سحرآمیز
$ 64.99
چرا ما آن را دوست داریم
این شلوارک بالای شانه به راحتی بر روی یک پرسه زن چسبانده و دارای 10 ساک لوازم کالرلند جیب استاندارد ، از جمله دو مش مشبک در کنار بطری ها ، برای نگه داشتن تمام شانس ها و پایان های شما است. فقط بخاطر داشته باشید که هیچ عایق برای گرم یا سرد نگه داشتن بطری ها وجود ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۵:۵۶
محمدرضا رازقی

دانستنیهای مهم درباره ی کیف لوازم نوزاد

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۵۱ ب.ظ

یک کیسه پوشک یا کیف دستی ، یک کیسه ذخیره سازی با بسیاری از فضای جیب مانند است که به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند تمام وسایل مورد نیاز شخصی که از کودک مراقبت می کند را در حین انجام یک تفریح ​​کوتاه کوتاه انجام دهد.

این کیف ها همیشه صریحاً به عنوان یک کیسه پوشک طراحی نشده اند ، زیرا هر کیفی که به خوبی جیب دارد بین کوله پشتی کودک یک کودک و کوله پشتی طرفدار کمپینگ بزرگسالان است. در حال حاضر برخی از آنها با دستگیره و چرخ های سفت 

ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساک لوازم نوزاد چیکو  و سخت ساخته شده اند تا شخصی بتواند یکی را به اطراف خود حمل کند ، به آن شخص اجازه می دهد کودک را محکم تر نگه دارد ، کارهای بیشتری را انجام دهد (مانند باز کردن درب ، پرداخت صندوق دار یا استفاده از تلفن) و کاهش پایین تر. کمردرد مجله My Child پیشنهاد می کند که یک کیسه پوشک با رنگ روشن از بین رفتن سخت تر است و می تواند به مبارزه با "بلوز کودک" کمک کند. [1]

کیسه های پوشک به طور کلی به اندازه کافی کوچک هستند که بتوانند روی آن از یک کالسکه یا حشره دار استفاده کنید. گرایش های مد در برابر کیف های بزرگ وجود داشته است ، زیرا مادران یاد می گیرند که تعداد ضروریات حمل شده را کاهش دهند. [2]

در سالهای اخیر "انفجار سبک ها ، رنگ ها ، طرح ها و عملکردها" رخ داده است. [3] کیف های پوشک به طراحان مد کمک کرده اند تا نشان خود را ببخشند. از سال 2005 ، برخی از طراحان سطح بالا مانند کیت اسپید ، مربی و رالف لورن طرح کیف های پوشک گران قیمت را راه اندازی کرده اند. طبق گفته Fortune در سال 2006 ، "برای دستیابی به موفقیت ، تولیدکنندگان هوشمند هر کاری را که لازم است برای جلب توجه (و زیبایی شناسی) والدین شیک امروزی انجام می دهند ، آماده هستند که مایلند - ولو حتی مشتاقانه" ، دلار بالایی را برای محصولاتی بپردازند که یکپارچه مد 

ساک لوازم نوزاد ارزان  کیف نوزاد ایرانی  ساک لوازم نوزاد چیکو و عملکرد را با هم مخلوط می کنند. "[4] طراحان می توانند از طرح و علائم کیف پوشک خود محافظت کنند. در سال 1977 ، کیسه های پوشک علت یک پرونده دادگاه نیویورک بین میسی و گوچی شد. دادگاه دریافت که میسی با فروش کیف های پوشک با باندهای سبز و قرمز و عبارت "Gucchi Goo" به مارک تجاری گوچی نقض کرده است. [5]

طرح های بدون رنگ های روشن یا شخصیت های دارای مجوز می توانند آیتم های مد روز باشند که مربوط به مادران مشهور است. [6] شرکت ها همچنین به عنوان بخشی از بخش رو به رشد بازار محصولات کودک که برای جلب توجه آقایان طراحی شده اند ، کیف های پوشکی را با ظاهری دقیق تر تولید می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۵:۵۱
محمدرضا رازقی

چک لیست ساک لوازم نوزاد

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۴۷ ب.ظ

نوزادان به وسایل زیادی احتیاج دارند. کیف پوشک شما قرار است به خانه شما تبدیل شود به دور از خانه. کیسه ای را با تعداد زیادی جیب انتخاب کنید. به آنها نیاز دارید تا بتوانید تمام نیازهای کودک خود را به علاوه محتویات ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند کیف پول خود متناسب کنید. جیب هایی که به راحتی در دسترس هستند به شما امکان می دهد در صورت نیاز به سرعت پوشک یا تلفن همراه خود را بگیرید. ساک لوازم نوزاد

 

 برای آماده شدن در یک لحظه ، کیف پوشک خود را نگه دارید:

ادامه خواندن زیر
ممکنه خوشت بیاد
WEBMD
یافتن بهترین تیم مراقبت از MS برای شما
این ارزیابی را انجام دهید تا بدانید آیا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دیگری وجود دارند که می توانند در علائم شما کمک کنند.
WEBMD
چگونه می توان از جوش ها ردیابی و رهایی یافت
WebMD مسابقه: آیا Fleas and Ticks اشکال حیوان خانگی شما را دارد؟ خارش ، خارش ، لیسیدن؛ دوست خزدار شما تحریک شده است. دریابید که در این مسابقه WebMD چه کاری می توانید انجام دهید.
WEBMD
مسابقه: چگونه می توانید از حیوانات خانگی و یک خانه تمیز برخوردار شوید؟
حیوان خانگی خود را دوست دارید اما هنوز یک خانه تمیز می خواهید؟ از این آزمون WebMD استفاده کنید تا بدانید که چگونه مشکلات معمول نظافت را حل کنید.
یک پد قابل حمل
پوشک (1 تا 2 برای هر ساعتی که می خواهید خارج شوید)
بسته سفر دستمال مرطوب یکبار مصرف
کیسه های پلاستیکی برای  ساک لوازم نوزاد 

ساک لوازم نوزاد کالرلند  ساک لوازم نوزاد ایرانی  کیف لوازم نوزاد کالرلند  بسته بندی پوشک های کثیف یا نگه داشتن لباس های مرطوب
پماد راش پوشک
پارچه برای دفن یا پوشاندن پسران در هنگام تغییرات
بطری ضدعفونی کننده دست کوچک
تغییر لباس برای کودک
برای هوای آفتابی یا سرد کلاه بگذارید
پتو بچه
بطری ها و فرمول را تمیز کنید (اگر در حال تغذیه بطری هستید)
اسباب بازی های بچه گانه یا چنگال
پستاندار
کیسه کودک قابل حمل
ضد آفتاب (برای نوزادان بالای 6 ماه) از پزشک خود در مورد استفاده از ضد آفتاب برای نوزادان زیر 6 ماه سؤال کنید ، در صورت لزوم مقادیر کمی ممکن است قابل قبول باشد.
دوربین

در صورت امکان کودک خود را در سایه نگه دارید. پوست آنها نازک تر و حساس تر است ساک لوازم نوزاد . آنها را با لباس و کلاه بپوشانید ، زمان خود را در آفتاب محدود کنید (به خصوص از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر ، هنگامی که خورشید قوی ترین است) ، اجازه ندهید که آنها بیش از حد گرم شوند و در صورت وجود آنها را از آفتاب دور کنید. علائم آفتاب سوختگی یا کمبود آب بدن ، از جمله احتراق ، قرمزی و گریه بیش از حد را نشان دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۵:۴۷
محمدرضا رازقی