آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

یکی از محصولات بسیار مهمی که مادران و خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه میکنند ساک لوازم نوزاد . این محصول با عنوان های دیگری مانند کیف لوازم نوزاد نیز معرفی میشود که مادران میتوانند وسایل ضروری نوزاد را داخل آن قرار بدهند خوشبختانه امروزه میتوان این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و معتبر خریداری کرد .

کلمات کلیدی
بایگانی

مهم ترین شاخص های انتخاب ساک لوازم کالرلند

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

آنچه والدین بابل می گویند
وی دارای جیب های زیادی است. کلیپ های قدم زدن یک ویژگی واقعاً عالی هستند. "-Liz
چرا ما آن را دوست داریم
مانند یک ابرقهرمان ، B.F.F. کیف از یک لحظه بیش از حد شانه به یک کیسه مسنجر به یک کوله پشتی در یک لحظه تبدیل می شود. این می تواند ضرب و شتم ایجاد کند - مواد پوشیده شده با تفلون آن ، خاک و لکه ها را دفع می کند و قابل شستشوی  خرید اینترنتی ساک وسایل کودک دستگاه است. والدین ، ​​بیش از بندهای شانه ای عایق بندی شده و حافظه فوم را از بین می برند. اما برای کسانی که به پوشک پارچه ، دوقلوها یا تجهیزات پمپاژ نیاز به یک تن فضای دارند ، این کیف می تواند کوچک باشد.

آنچه والدین بابل می گویند
وی گفت: "من عاشق کیسه های گسترده هستم. پیدا کردن چیزها را آسان می کند. این کیف بسیار زیادی را نگه می دارد ، اما خیلی بزرگ نیست. "-ماری
چرا ما آن را دوست داریم
اگر یک کیف پوشک می خواهید که به عنوان یک کیف پول بزرگ دو برابر شود ، Triple Threat قطعاً با این لایحه متناسب است. جیب های زیادی برای انبار کردن وسایل ضروری از جمله دو عایق بندی شده دارد. کف ساختاری ، آن را به صورت ایستاده در همه زمانها نگه می دارد ، و وقتی استفاده از آن را به عنوان یک کیف پوشک انجام داده اید ، به عنوان یک حمل مسافرتی کامل است.

چرا ما آن را دوست داریم
این کوله پشتی بزرگ دارای ویژگی نبوغ است: یک ایستگاه در حال تعویض داخلی که مدت زمان زیادی تاشو می شود ، بنابراین می توانید پوشه های کوچک خود را در هر جایی تغییر دهید بدون اینکه قیمت ساک وسایل بچه به سطوح میکروبی فشار بیاورید (یا نگرانی در مورد رنگ آمیزی نیمکت دوستتان ندارید). تنها چیزی که والدین از دست می دهند؟ یک جیب بیرونی با دسترسی سریع برای لکه دار کردن تلفن همراه ، کیف پول یا کلیدها.

آنچه والدین بابل می گویند
"مقدار خوبی برای ذخیره سازی وجود دارد و پد تعویض شده یک وسایل نجات دهنده است. من دوست دارم که بتوانم بین بندهای شانه و کراس اوور و حالت کوله پشتی نیز جابجا شوم. "-Eliza


سازمان عالی
کوله پشتی پوشک پوش Hop Hopa - 59.99 دلار
کوله پشتی پوشک Hop Forma Diap
59.99 دلار
آمازون
59.99 دلار
بابلیست
75.00 دلار
چرا ما آن را دوست داریم
کوله پشتی Forma جایی مناسب تر از شیک است ، جایی برای همه چیز دارد. دو حبه زیپ دار - یک عایق مخصوص نگهداری بطری و مواد غذایی و یک مش برای لباس ، ضد آفتاب یا میان وعده - در محفظه جلوی آن نشسته است. جیب های جانبی خرید ساک نیز عایق بندی شده اند و فضای زیادی در محفظه اصلی برای موارد اضافی وجود ندارد.

آنچه والدین بابل می گویند
"این بسیار مفید است که دست کیف وسایل نوزاد  نباشد! و فضای زیادی برای همه چیز وجود دارد. "-لیندسی

نوشتن آن را به کار
Buttercotch Classic Carryall تازه انتخاب شده - $ 175،00
Carryall کلاسیک تازه انتخاب شده Butterscotch Classic
175.00 دلار
تازه انتخاب شده است
175.00 دلار
چرا ما آن را دوست داریم
این لباس شیک و کاربردی است - به گونه ای طراحی شده است که مانند یک کالایی است که می خواهید کار کنید اما دارای جزئیات کیف پوشک شامل چندین جیب (یکی از آنها عایق بندی شده) در داخل است. یک لپ تاپ 11 اینچی  کیفیت کیف لوازم نوزاد و کودک کالرلند در کنار پد تعویض وجود دارد و می توانید چرم وگان را تمیز پاک کنید.

انتخاب عملی
کیف پوشک کوله ساک وسایل چیکو  پشتی ادی بائر - 49،99 دلار
کیسه پوشک کوله پشتی ادی بائر
49.99 دلار
هدف
49.99 دلار
چرا ما آن را دوست داریم
این کوله پشتی مدرن و خنثی از نظر جنسیتی ، به دلیل ویژگی های متفکرانه توسط مادران و پدران دوست است. این  ساک لوازم کودک شامل یک جیب بطری عایق بندی شده و همچنین یک جیب جانبی است که دستمال مرطوب را از بین می برد. شما حتی در هنگام تغییر پوشک نیازی به باز کردن محفظه اصلی ندارید زیرا مواد ضروری می توانند در جیب های خارجی قرار گیرند.

آنچه والدین بابل می گویند
"سبک است و فضای زیادی دارد. من همه گزینه های ذخیره سازی را دوست دارم. "-شلی جی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
محمدرضا رازقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی