آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

یکی از محصولات بسیار مهمی که مادران و خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه میکنند ساک لوازم نوزاد . این محصول با عنوان های دیگری مانند کیف لوازم نوزاد نیز معرفی میشود که مادران میتوانند وسایل ضروری نوزاد را داخل آن قرار بدهند خوشبختانه امروزه میتوان این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و معتبر خریداری کرد .

کلمات کلیدی
بایگانی

آموزش دوخت ساک وسایل کودک و نوزاد

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ

یک میلیون لیست آنلاین وجود دارد که ادعا می کنند "کیف های پوشک شیک" را برای مامان شیک و جذاب ارائه می دهند. این چیزی است که من باید در مورد آن بگویم: برای اعتیاد به مواد مخدره سقوط نکنید. کیف های پوشک شیک و شیک را که بیشتر آنها شبیه به کیف دستی آلی مک مک هستند از یک کیف عملی اما نه شرم آور برای کشیدن 16 صندوق ساندویچی ماهی طلایی - حرکت کنید. از لحاظ کاربردی ، آنها آشغال هستند. بندهای لاغر زیادی پیدا خواهید کرد که به گونه ای طراحی شده اند که فقط در عمق تیغه شانه شما حفر شوند تا آنها به نوعی سوختگی را ترک کنند. یا ممکن است آنها حفره های داخلی خمیازه زیادی داشته باشند ، که در آن تعداد زیادی از اسباب بازی های حیاتی کودک آرام آرام از بین می روند. یا بدتر از همه ، آنها از چرم ساخته شده اند ، که شیر را سوزانده و مانند اسفنجی بسیار گران قیمت استفراغ می کند.

در حدود هشتمین ماه بارداری من ، آن را به جستجوی واگذار کردم و تمام گله های دخترم را به یک لباس چرمی مشکی قدیمی ماداول ریختم. در واقع این سوراخی بود از آنجا که هیچ خرده خرده ای برنگشته است. این کار را انجام داد ، اما با احتیاط.

سپس متوجه شدم که تعداد کمی از پرستار بچه ها در واشنگتن ، D.C. ، محل بازی ما همه کوله پشتی یکسان ورزشی بودند (البته در سایه های مختلف). همه آنها متعصب در مورد کیف بودند و مرا تحت فشار قرار دادند تا فقط به آمازون نگاه کنم. ببین و ببین ، آن کوله پشتی جواب 30 دلار برای نیازهای والدین است.

کیف پوشک Land همه صندوق ها را چک می کند. بسیار سبک وزن است ، بسیار مهم است زیرا می خواهید کیسه های میوه ، میله های گرانولو و بسته های پاک شده را به آرامی اضافه کنید و به ندرت چیزی از آن خارج خواهید شد. این یک کوله پشتی است ، بنابراین شما نیازی به بازی بازی wobbly برای تلاش برای متعادل کردن وزن کیف با وزن یک کودک 15 ماهه که می توانید از زمین بازی به خانه بروید ، نیست اما واقعاً ترجیح می دهم که اینطور نباشد. آستر ضد آب است ، بنابراین لکه های شیر به نمونه های پروبیوتیکی در پایین تبدیل نمی شوند. یک کیسه زیپ عایق بطری ها را خنک نگه می دارد. تعداد زیادی جیب جانبی کشش باعث می شود تا تب و تاب شما در هم نباشد. قسمت بالایی باز می شود ، اما اجازه نمی دهد هیچ چیزی بیرون بیفتد. یک کف محکم هنگام قرار دادن آن ، کیسه را به حالت ایستاده نگه می دارد.

و از همه ویژگی های مورد علاقه من ، باز کردن زیرپوش هوشمندانه طراحی شده در کنار کوله پشتی است ، به این معنی که شما می توانید بدون حفر کردن وحشی و پرتاب وسایل اضافی بر روی پیاده رو در یک شیدایی به طور مستقیم به پایین برسید. (نه این که من از تجربه شخصی صحبت می کنم.)

از نظر زیبایی شناسی ، کیف لندن تا حدودی مشتق Fjällräven است - و منظورم این است که به بهترین وجه ممکن. طراحی تمیز و ساده است و فقط آن برچسب کوچک در قسمت جلوی آن (که می توانید مانند قلم های قلاب دوزی با قیچی قلاب بزنید) برای شناسایی آن به عنوان چرخ دنده کودک است. و از همه مهمتر ، این در یک تن رنگ های تحریک کننده است.

امیدواریم محصولاتی را که توصیه می کنیم دوست داشته باشید! فقط می دانید ، BuzzFeed ممکن است سهم فروش یا جبران خسارت دیگری را از لینک های این صفحه جمع کند. اوه ، و FYI - قیمت دقیق است و از زمان انتشار ، موجودی آن در انبار است.

1. یک کیف چرمی وگان زیبا با جیب قابل تغییر ، تسمه های قابل تنظیم و دسته بالا برای آسان قرار گرفتن.

این کیف دارای 9 جیب ، از جمله یک محفظه اصلی بزرگ و جیب قابل تعویض است که می تواند یک تبلت یا لپ تاپ را نیز تا 15 نگه دارد ».

نویدبخش بررسی: "من خیلی خوشحالم که این کیف را خریدم. من به دنبال کیف پوشک کوله پشتی بودم که شیک باشد و چشم پوشی از کیف کودک آشکار نباشد. این ابعاد عالی و مناسب برای همه چیزهایی است که شما همیشه به کودک خود نیاز دارید. تسمه های چرخ دستی بسیار مناسب هستند. هر بار که از آن استفاده کردم تعارف می کنم. خیلی خوشحالم از این خرید! "- ماتو گرین

آن را از آمازون با قیمت 79.99 دلار دریافت کنید + (در پنج رنگ موجود است).

2. یک کیسه پنبه ای راه راه حتماً ضمن ارائه لمس سبک سبک دریایی ، همه چیز مورد نیاز خود را نگه می دارد.

amazon.com
این کیف با دو جیب خارجی مناسب برای وسایل مرطوب ، یک پد متغیر مطابقت و تسمه های چرخ دستی مناسب است.

نویدبخش بررسی: "من یک کیف پوشک ارزان اما ناز می خواستم ، و این یکی عالی است. به اندازه سایر کیف هایی که من داشته ام نیست ، اما برای تأمین نیازها فضای زیادی دارد. بسیار سبک است. و این واقعیت که می تواند یک کیسه متقاطع بدن باشد بسیار خوب است. من طرفدار کیف های پوشک نیستم که فقط روی شانه می لغزد. مدیریت آنها با دو نوزاد دشوار است. جیب های جانبی برای نگه داشتن بطری ها نیز یک مزیت است. »- کارولین

۳- یک کیف بسته شده فشرده اما آهسته و فشرده ، دارای یک شبح مدرن و چندین جیب ، بنابراین عدم وجود فضای ذخیره سازی مسئله ای نخواهد بود.

bit.ly
این کیف همراه با جیب های داخلی و جیب گوشی های هوشمند ، یک بالشتک متغیر و تسمه های تندرستی مطابقت دارد.


نویدبخش بررسی: "من این کیف را دوست دارم! طراحی برای من عالی است. چندین جیب در داخل وجود دارد تا تمام وسایل ضروری کودک من را مرتب نگه دارم و همچنین یک نقطه برای چیزهای خودم که به طور روزانه به آنها می پردازم. حتی با یک پد تعویض برای کودک همراه است! کیف به خوبی ساخته شده است ، از ساختاری عالی و زیپ آسان برخوردار است. من این را به عنوان هدیه دریافت کردم و از آن بسیار راضی هستم! من این کیف را به دوستان و خانواده ام توصیه می کنم که به دنبال یک کیف پوشک شیک و حمل آسان باشند که به عنوان یک کیف پول دو برابر شود. "—Kky7cs

آن را از Nordstrom با قیمت 75 دلار دریافت کنید.

4- کیف بوم که با تسمه های راه راه و لهجه های چرمی قهوه ای زیبا نمایش را به سرقت می برد.

amazon.com
این کیف شامل یک پد متغیر ، تسمه های پرسه زن و 10 جیب فضای ذخیره سازی بزرگ است.

نویدبخش بررسی: "من این را برای هدیه دوش کودک خریداری کردم و دامادم آن را دوست دارد! او عاشق چقدر جادار و چگونگی سازماندهی همه چیز است. او به اندازه کافی برای نیازهای نوزاد و وسایل 3 ساله اش اتاق کافی دارد. و بسیار شیک است! "

آن را از آمازون با قیمت 49.90 دلار دریافت کنید (به رنگ خاکستری و آبی دریایی).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۲
محمدرضا رازقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی