آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

آموزش خرید ساک لوازم نوزاد و کیف لوازم به صورت اینترنتی

این وبلاگ به معرفی انواع ساک لوازم نوزاد و کیف وسایل نوزاد خواهد پرداخت

یکی از محصولات بسیار مهمی که مادران و خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه میکنند ساک لوازم نوزاد . این محصول با عنوان های دیگری مانند کیف لوازم نوزاد نیز معرفی میشود که مادران میتوانند وسایل ضروری نوزاد را داخل آن قرار بدهند خوشبختانه امروزه میتوان این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و معتبر خریداری کرد .

کلمات کلیدی
بایگانی

راهنمای استفاده از ساک لوازم کالرلند و چیکو

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

ما در طی سه سال گذشته 19 کیسه پوشک را آزمایش کرده ایم ساک لوازم نوزاد که آنها را با پوشک ، بطری و میان وعده در بیش از 70 راه دور پر کرده ایم و چندین کیسه شانه ، مسنجر ، کراس اوور و کیسه های قابل تبدیل پیدا کرده ایم که برای جمع کردن وسایل کودک بسیار مناسب است.

برای خارج کردن خانه از خانه با کودک خود نیازی به یک کیف پوشک مشخص ندارید ، اما داشتن یک کیف کامل مجهز به آن می تواند مطمئناً بیرون کشیدن درب و تغییر دادن بچه خود را راحت تر کند. در حالی که کیسه های پوشک به طور کلی مجهز به پد تغییر و سازمان داخلی برای نگه داشتن دستمال مرطوب ، پوشک ، بطری کودک و وسایل شخصی هستند ، می توانید از کیفی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید (مانند یکی از انتخاب های کیف دستی ما ، که مورد علاقه والدین است). کارکنان) با یک پد قابل حمل یا کلاچ کوچکتر پوشک و / یا استفاده از کیسه های پلاستیکی ساک وسایل نوزاد یا مکعب های بسته بندی برای کمک به شما در یافتن سریع آنچه نیاز دارید.

از هر کیسه ای که استفاده می کنید ، به خاطر داشته باشید که آکادمی اطفال اطفال آمریکا و بیشتر شرکت های پرسه زن توصیه می کنند که از آویزان کردن کیسه های دسته دار به دلیل خط لوله ای که ایجاد می کند ، جلوگیری کنند (هرچند که بیشتر سازندگان کیف های پوشک و والدین این هشدار را نادیده می گیرند).

بعضی از کیف هایی که به آنها نگاه کردیم می توانند به کوله پشتی تبدیل شوند ، اما اگر کیفی قیمت ساک لوازم نوزاد را که برای حمل عقب طراحی شده باشد ترجیح می دهید که هر دو دست را آزاد کند ، ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد کیف های پوشک کوله پشتی را بررسی کنید.

گزینه های ارگونومیک بیشتر
کیف های پوشک کوله پشتی مورد علاقه ما
کیف های پوشک کوله پشتی مورد علاقه ما
ما 15 کیسه پوشک کوله پشتی را در سبکهای مختلفی آزمایش کردیم تا بهترین کیف ها را برای خانواده هایی با انواع نیازها و سلیقه ها پیدا کنیم.

تحقیق

چه کسی برای این امر مناسب است: والدینی که می خواهند یک کیسه پوشک عملی را داشته باشند می توانند به آنها اعتماد کنند تا هر آنچه را برای روز لازم دارند نگه دارند.

چرا عالی است: Skip Hop Duo Signature یک کیف شانه محکم ، راحت و کیف وسایل کودک  خوش ساخت و دارای آرایه ای ایده آل از جیب است که امکان ذخیره ، ساماندهی و دسترسی سریع به تمام تجهیزات لازم کودک خود را آسان می کند. تقریباً تمام ویژگی های یک کیف بزرگ پوشک را دارد و کمتر از نیمی از قیمت بسیاری از آنها هزینه دارد. تسمه های بدون لغزش و دستگیره قابل تنظیم ، حمل کیف را آسان و راحت می کند. دریافتیم که تسمه قابل تنظیم به اندازه کافی طولانی است تا بزرگسالان کوچکتر و متوسط ​​بتوانند آن را به سبک رسول کیسه ای حمل کنند.

مراقبت: نقطه را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. محفظه اصلی باریک برای تمیز کردن در مقایسه ساک لوازم کالرلند با سایر کیسه های پوشک کمی چالش برانگیز است ، اما مواد پلی استر به اندازه کافی لغزنده است که هنوز می توانستیم به راحتی آن را تمیز کنیم.

جیب ها و سازماندهی: یکی از ویژگی های برجسته Skip Hop Duo ، ترکیبی از 10 جیب باز و فشرده است که باعث می شود تا بتوانید به راحتی ذخیره کنید و سریع هر چیز مورد نیاز را بگیرید. چهار جیب خارجی برای دسترسی به چیزهایی که یک دست دارند بسیار عالی است. دو تا جیب بزرگ هستند که مغناطیسی بسته هستند و می توانند بطری های شیر ، میان وعده ساک لوازم چیکو یا پوشک و دستمال مرطوب را نگه دارند. کیف های رقبا دارای جیب های مشابه هستند ، اما پرش پرش از بسته شدن مغناطیسی ساده اما هوشمندانه آنها.

چرا باید به ما اعتماد کنید
همه چیز را نگه دارید: کیف پوش پوش را امضا کنید
همه زنگ ها و سوت ها: JuJuBe B.F.F.
مینیمالیسم عالی: Babymel Robyn Convertible
زندگی فراتر از پوشک: کوله پشتی قابل تبدیل با مارک و گراهام Mercer
دشوار و سودمند: واحد والدین تام بیون
راحت و جمع و جور: Colugo On the Organizer
چگونه انتخاب کردیم
چگونه آزمایش کردیم
رقابت
منابع

چرا باید به ما اعتماد کنید
من نزدیک به 100 کیسه پوشک پرفروش را به صورت آنلاین بررسی کردم ، صدها کیف وسایل و لوازم دوقلو  بررسی کاربر را خواندم ، از طریق تقریباً دوجین نمایش اسلایدهای کیف پوشک کلیک کردم و ده ها دور دیگر را در سایت های پدر ، همجنس گرا ، مادر ، مادر ، والدین و والدین بررسی کردم. من والدین و مراقبان تصادفی را در اطراف محله متوقف کردم و از کیسه های پوشک آنها سؤال کردم. من به طور غیر رسمی بیش از 60 مادر و پدر را از طریق رسانه های اجتماعی و دیگر انجمن های والدین آنلاین ، مشغول گفتگو کردم ، با کارمندان در چهار فروشگاه محلی کودک چت کردم و با مگ کالینز لیست لوسی با وبلاگ نویسی والدین مصاحبه کردم. من همچنین با بنیانگذار Diaper Dude ، کریس پگولا و نمایندگان سایر شرکت های کیسه پوشک صحبت کردم.

برای به روزرسانی این بررسی ، و برای راهنمای کوله پشتی پوشک ما ، با جنا مک لین ، مادر و مدیر Tot Tank ، فروشگاه خرده فروشی لوازم کودک در Alameda ، کالیفرنیا مصاحبه کردم. من همچنین با ژانل اندرسن ، صاحب شرکت Bird & Bean ، یک خرده فروش محصولات کودک و کودک در برکلی ، کالیفرنیا ، مشورت کردم. آنها مشاهدات و بینش هایی از روند کیف های پوشک و همچنین ترجیحات خرید والدین را به اشتراک گذاشتند. من همچنین با بیش از دوجین والدین از طریق رسانه های اجتماعی و حضوری در مورد کیف های پوشک آنها ، یک بررسی جدید و غیررسمی انجام دادم.

در کل ، بین سال های 2017 و 2019 33 کیسه را آزمایش کردم. من به عنوان پدر و مادر سه نفری ، از جمله یک کودک نوپا که کاملاً خرد نشده است ، 10 سال گذشته را نیز صرف کرده ام که در حدود یک کیسه پوشک یا دیگری است. من یک روزنامه نگار دیرینه خرید اینترنتی ساک وسایل ، من همچنین راهنمای Wirecutter را برای برنامه ها برای مدیریت تلفن های بچه ها نوشتم.

همه چیز را نگه دارید: کیف پوش پوش را امضا کنید
diaperbags-lowres-1244
مانند بسیاری از بهترین کیسه های پوشک که پیدا کردیم ، پرش پرش را می توان چندین راه انجام داد - به عنوان یک کیف شانه در اینجا یا با دستگیره های کوتاه تر ، به عنوان یک اسباب بازی. عکس: مایکل هشن

پوشک-Lowres-1189
Skip Hop Duo Signature مورد علاقه چند ساله والدین است زیرا به دلیل داشتن جیب های مفید و از آنجا که مراقبت از آن آسان است. عکس: مایکل هشن

diaperbags-lowres-1284
یک جیب فشرده با احتیاط گوشی هوشمند و کلیدهای شما را ایمن نگه می دارد. عکس: مایکل هشن

پوشک-Lowres-1258
ترکیبی از جیب های باز و زیپ دار ، پرش پرش را آسان ترین کیسه ای است که برای ساماندهی و دسترسی به وسایل شما سعی کرده ایم. عکس: مایکل هشن

پوشک-Lowres-1259
جیب مش الاستیک در طرفین می تواند یک بطری بزرگ آب ، بطری کودک یا ظرف ضد آفتاب را در خود نگه دارد. عکس: مایکل هشن

diaperbags-lowres-1244
مانند بسیاری از بهترین کیسه های پوشک که پیدا کردیم ، پرش پرش را می توان چندین راه انجام داد - به عنوان یک کیف شانه در اینجا یا با دستگیره های کوتاه تر ، به عنوان یک اسباب بازی. عکس: مایکل هشن

پوشک-Lowres-1189
Skip Hop Duo Signature مورد علاقه چند ساله والدین است زیرا به دلیل داشتن جیب های مفید و از آنجا که مراقبت از آن آسان است. عکس: مایکل هشن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
محمدرضا رازقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی